Hi! Welcome Back and Stay Tune! 10 Gambar Penuh Nostalgia Kenduri Kahwin Zaman Dulu-dulu. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

10 Gambar Penuh Nostalgia Kenduri Kahwin Zaman Dulu-dulu.


Biasalah cuti sekolah hujung tahun memang akan penuh dengan undangan kenduri perkahwinan saudara mara, kawan-kawan dan ada masanya bersusun jemputan kenduri dalam masa sehari.

Trend kenduri kahwin juga turut berubah dari semasa ke semasa, kalau dulu orang suka guna satu warna tema untuk seluruh aspek majlis kenduri dan kini dah ada tuan rumah yang berani mencampurkan warna-warna yang berbeza.

Selain itu perhiasan waktu kenduri pun turut berubah dan adakah anda masih ingat kerusi besi yang sering digunakan atas pelamin waktu zaman 80-an dan 90-an dulu?

Jadi kerana itu kami kongsikan bersama anda 10 gambar suasana majlis kenduri kahwin yang sebelum ini dikongsikan oleh Zuliana Mona Zolkifli di akaun Facebooknya. Memang kenangan lalu mengusik jiwa betul bila tengok gambar-gambar kenduri dulu-dulu.


Boleh guna balik idea balut telur dengan tisu ni untuk jimatkan bajet kenduri kahwin sekarang


Dulu kalau pelamin guna kerusi macam ni memang paling hebat dah tu


Dengar jer paluan kompang tanda pengantin lelaki dah sampai, mesti gamat kenduri waktu tu


Untung jadi penanggah adalah dapat makan kerak nasi kawah dengan kuah kari daging, sedap!


Orang panggil ni silat pulut, betul ker?


Sekarang ada lagi tak pembungkus telur macam ni?


Kalau orang dulu sebut balai waktu kenduri adalah tempat untuk penanggah cedok lauk


Talam bunga-bunga memang cukup nostalgia kenduri kahwin dulu


Bila nak kenduri mesti penuh saudara mara tolong sama-sama siapkan apa yang perlu


Banjir atau tidak, perasaan kena tandu macam ini sangat lah best




✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2jUo8HU

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.