Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pernah Mimpi Jatuh Dari Tempat Tinggi? Ini Maksud Dan Tafsiran 10 Mimpi Paling Popular - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pernah Mimpi Jatuh Dari Tempat Tinggi? Ini Maksud Dan Tafsiran 10 Mimpi Paling Popular

Mimpi merupakan perkara yang biasa dalam kehidupan kita, namun begitu bagi orang buta mereka juga bermimpi tetapi keadaanya pula berbeza. Hal demikian kerana orang yang buta sejak azali tidak pernah melihat dunia maka mereka tidak dapat membayangkan tentang dunia dalam mimpi mereka. Mimpi orang buta adalah secara secara sentuhan.

Menurut Rasulullah, mimpi terbahagi kepada tiga iaitu mimpi daripada syaitan, mimpi daripada diri sendiri dan mimpi daripada syaitan. Jom kita lihat maksud-maksud di sebalik mimpi yang kita alami.

Mimpi ini membawa maksud petanda buruk iaitu akan terjebak dalam masalah atau konflik.

Bermimpi melihat wajah hitam menandakan akan panjang umur.

Bermimpi sudah meninggal dunia bermaksud, sesiapa yang melihat seolah-olah dia mati tanpa didahului sesuatu penyakit dan hal-hal yang menyebabkan kematian, bermaksud umurnya masih panjang.

Mimpi yang berkaitan dengan jatuh dari tempat tinggi, mimpi meriba bayi dan mimpi berada di tanah perkuburan atau tempat kotor bermakna kemungkinan anda disihir.

Bermimpi tangan terbakar bermaksud ada orang yang iri hati dengan anda.

Mimpi bertemu Rasulullah SAW bermaksud anda akan mendapat darjat yang mulia di dunia dan akhirat. Tetapi jika anda berlainan agama maka anda akan memasuki agama Islam.

Mimpi tidak mempunyai mata bermaksud ajal anda sudah dekat.

Jika anda bermimpi wajah yang tersenyum iainya bermaksud anda akan mendapat kesenangan dan pasangan baru.

Mimpi sebegini bermaksud kepercayaan anda akan disalahgunakan orang.

Mimpi ini bermaksud akan mendapat keuntungan daripada kerja orang lain.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2iOSnwI

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.