Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Tangan Anak Terkulai'. Bayi Baru Usia 7 Bulan Patah Tulang Lengan Ketika Diambil Di Rumah Pengasuh.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Tangan Anak Terkulai'. Bayi Baru Usia 7 Bulan Patah Tulang Lengan Ketika Diambil Di Rumah Pengasuh..


Perkongsian dari Puan Syasha Syasha mengenai anak saudaranya yang baru berusia 7 bulan telah mengalami patah tulang lengan ketika diambil dirumah pengasuh akibat kecuaian pengasuh tetapi tidak diberitahu oleh pengasuh malah pengasuh menafikan segala yang berlaku. Ya Allah, semoga kau tunjukkan kebenaran atas apa yang berlaku, kasihanilah anak kecil yang tidak berdosa ini. Semoga Nayel cepat sembuh. Ikuti luahan ibu saudara Nayel:

Selama ni aku sabar je.. Sbb fikir kakak aku kata Allah ada Allah balas.. Tp pagi td rasa nak meletup dah.. Tak leh tahan dah.. Sapa boleh tahan org buat anak sedara dia? Nayel bru 7bulan time jadi tu.. Tau jadi apa? Patah tangan oi.. Baby lagi kena hadap saket patah tangan.. Mcm mana patah? Kakak aku amek anak dr pengasuh dia kata Nayel merap merengek nak tido..

Image may contain: one or more people
Ni waktu g klinik.. Tak kan la x perasan? Siap baju tangan panjang tau! Allah mcm mana la Nayel rasa time tu..
 Xpe la kakak aku pon masuk keta tgk Nayel still merengek.. Dia angkat Nayel tangan terkulai oi.. TERKULAI.! Apa korang rasa kalau anak korang jd mcm tu? Dia terus pegi klinik xray.. Apa jadi?

No automatic alt text available.
Ni lah keadaan xray Nayel.. PATAH OI!
Image may contain: screen
Ni time dah sambung.
Image may contain: one or more people
Time tgh tggu doc pakar
Image may contain: one or more people
Lepas bukak.. Kesian sgt anak sedara mak ude ni..

PATAH! aku ulang skali lg PATAH! macam mana baby 7bulan rasa hadap saket patah tu? Kakak aku msg pengasuh tu dia tanya apa jadi tp dia matian2 kata bukan dia.. 


Kakak aku x tuduh pon bru tanya.. Pi hospital atas nasihat hospital diaorg suruh report polis..doctor ckp patah sbb pijak atau pukul bukan jatuh.. Lepas tu pengasuh tu boleh ada hati msg kakak n mak aku kata naya dia sbb kami report..

Kita manis bahasa ke dia yg nak sgt? Kalau korang anak dah patah tangan ada hati ke nk jumpa lagi? Bahasa x bersalah langsung..

X kesian dia nyusu anak sbb kami report? Dah tu yg Nayel patah tangan tu sapa nk kesian? Paling aku saket hati time kakak aku amek Nayel pakai bju tangan panjang!

Image may contain: text
Report polis

Manusia apa ni.. 

Dia ckp dia jaga nayel focus jaga xpenah jatuh.. Padahal muka Nayel penah bercalar teruk dia kata nayel terhantuk..

Image may contain: one or more people and closeup
Sebelom ni pon penah mcm ni.. Dia kata terhatuk.. Kata jaga tumpu kt nayel sampai anak dia pon terabai.. Ni hantuk ke cakar?

Tu x kira lagi boleh keluar tggl nayel kat jiran.. Bwk nayel g bli perabot x bgtau.. Lepas semua tu dok msg nk jumpa nk tau nayel kat hospital mana.. Buat apa nak jumpa.. Dia tak tau ke org tgh sedih tgh xleh trima.. 


Mintak maaf pon tak.. 

Skali pon xde nk mintak maaf.. Siap ayat mcm kita yg naya dia.. Paling aku geram smlm aku jumpa post kt fb.. Dia JUAL brg nayel! Kegilaan apa jual brg org.. Xdak rasa bersalah ka?

Image may contain: text

Ni la yg buat aku panas hati sgt.. Barang Nayel ni oi.. Dah blah g kulim.. Di jual brg nayel harga mcm tu plak.. Tilam custom made tu pon dah 5,6 ratus.. Tak halal dunia akhirat..

Lepaa sebulan dua terus pindah? Laju betui pindah pon.. Kita ni x mintak pon suruh ganti tangan.. X mintak apa pon.. Kalau mintak maaf pon cukup.. 


Tp manusia apa mcm ni? Boleh ka juai brg org? Aku mmg xleh trima dr awal tp kali ni betui2 dah sampai limit.. Harap tak kena kat anak org lain.. Aku post pon sbb aku x nak anak org lain kena mcm anak sedara aku..



Sumber:  Puan Syasha Syasha 


✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2k44wgU

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.