Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apple Dijangka Memperkenalkan Tema Gelap Baharu bersama macOS 10.14 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apple Dijangka Memperkenalkan Tema Gelap Baharu bersama macOS 10.14

Apple bakal mengadakan acara WWDC pada minggu hadapan, dan menariknya, kini info awal berkaitan macOS 10.14 dilihat tertiris ke arena web. Apple sendiri dilihat telah memuat-naik sebuah video pra-lihat 30 saat ke halaman API untuk Xcode Mac App Store, sekaligus memperlihatkan beberapa ciri baru yang akan hadir.

Melalui apa yang tertiris hari ini, macOS 10.14 dilihat akan hadir dengan sebuah tema gelap yang serba baru dan lebih menyeluruh berbanding sebelum ini.

Apple macOS Gelap

Pilihan tema gelap ini mungkin digemari ramai – apatah lagi ramai pembangun yang menghabiskan masa yang lama dihadapan komputer, dan inginkan lebih keselesaan kepada mata mereka.

Disamping itu, macOS 10.14 juga dijangka hadir dengan aplikasi Apple News dalam memudahkan anda mengikuti pelbagai berita melaluinya.

Apple akan mengadakan acara pengumuman pelbagai penawaran perisian baru pada WWDC minggu hadapan, dan seperti biasa, kami akan membawa info terkini daripada acara berkenaan kelak.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2JnJXLb

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.