Hi! Welcome Back and Stay Tune! Cikgu Tadika "Perangai Setan" Dera Budak Di Melaka DITAHAN Polis - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Cikgu Tadika "Perangai Setan" Dera Budak Di Melaka DITAHAN Polis



Semalam ramai yang naik hantu dengan tersebarnya video dua orang guru tadik yang bertindak mendera anak kecil di sebuah tadika di Melaka.

Ramai yang nak hantu dan mengamuk melihat video berkenaan yang jelas memperlihatkan dua orang guru membuli, mendera kanak-kanak di tadika berkenaan.

Ada juga yang menggelar kedua-dua guru tadika ini sebagai "perangai setan" dan seharusnya dikenakan tindakan keras yang setimpal sebagai pengajaran buat guru tadika semua.



CIKGU TADIKA DITAHAN


Dalam perkembangan terkini, kedua orang guru tadika berkenaan telah berjaya ditahan pihak polis.

Mereka berdua ditahan bagi membantu siasatan berhubung perbuatan terkutuk mereka mendera dan memukul kanak-kanak di sebuat pusat asuhan kanak-kanak di Cheng, Melaka.

Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Asisten Afzanizar Ahmad mengesahkan perkara berkenaan.

Kedua-dua wanita berkenaan berusia 21 tahun dan seorang lagi berumur 40 tahun.

Mereka sebenarnya telah ditahan pada Sabtu yang lalu setelah satu laporan polis dibuat oleh pengurus pusat asuhan kanak-kanak tersebut pada hari yang sama.



Ini ulasan pihak Polis:

"Kejadian yang dipercayai melibatkan empat orang pelajar itu berlaku pada 30 Julai lalu dan kes tersebut disiasat di bawah Seksyen 31 (1) Akta Kanak-kanak 2001"

ADA DUA VIDEO VIRAL


Ada dua buah video yang menjadi viral di laman media sosial ketika ini.

Video pertama yang tular di laman sosial berdurasi  2 minit 10 saat menunjukkan tindakan seorang guru mengangkat kanak-kanak perempuan di pusat itu dan meletakkannya di atas tubuh seorang kanak-kanak lelaki yang terbaring.

Ini videonya:





Manakala video kedua yang berdurasi 36 saat menunjukan  tindakan salah seorang guru terbabit menampar seorang kanak-kanak lelaki sehingga terjatuh dari kerusi.





✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2vH6Fpl

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.