Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sindir, Persoalkan Tomok, Ini Penjelasan Ariff Bahran - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sindir, Persoalkan Tomok, Ini Penjelasan Ariff Bahran

 
Semalam, netizen dilihat telah mengecam tindakan penyanyi baru Ariff Bahran.

Ini ekoran satu kenyataan yang dibuat oleh penyanyi 'Kata Akhirnymu' ini yang mempersoalkan populariti Tomok ketika bersama kumpulan New Boyz.

Malah Ariff Bahran menyatakan dia sampai tak boleh nak hadam "I cannot brain this" tentang perkara berkenaan.

~Baca komen panas ARIFF BAHRAN: (BACA SINI)

Kenyataan itu dibuat ketika Ariff Bahran berada di pentas rancangan realiti Big Stage yang ditayangkan di Astro.



Menjawab kecaman dan kritikan yang diterima, Ariff Bahran tampil memberi penjelasan sebenar.

Penyanyi ini menyatakan, dia sebenarnya langsung tiada niat untuk menyindir Tomok dan juga kumpulan New Boyz.

Katanya lagi, pihak produksi turut ada memberi skrip utnuk sesi soal jawab berkenaan.



Ini kenyataan Ariff Bahran yang ditulis di laman IG miliknya:

Assalamualaikum. Untuk pengetahuan semua, sebelum mana-mana sesi rakaman klip video (VT) diadakan, kami akan berbincang terlebih dahulu dengan pihak produksi #BigStage dan jawapan yang dilontarkan ketika soal jawab tersebut adalah sangat bersahaja dan santai. Pihak produksi memberikan kami skrip sebagai rujukan dan kami akan olah skrip tersebut dengan cara kami yang tersendiri. Komen yang diberikan tidak berniat untuk menyindir Tomok mahupun kumpulan New Boyz. Namun begitu, mungkin ada di antara peminat yang menyalah tafsir jawapan tersebut dan berfikir yang sebaliknya. Sejujurnya, saya menghormati Tomok sebagai seorang figura yang disegani dalam industri seni tanah air dan saya memohon maaf jika berlakunya sebarang keterlanjuran. 

Sumber: IG Ariff Bahran



Penyanyi ini akhirnya telah memohon maaf di atas ungkapan yang terkeluar dari mulutnya itu. Kata Ariff Bahran itu adalah salah faham sahaja.

Tomok merupakan antara penyanyi hebat ketika zaman awal remaja bersama kumpulan New Boyz.

Kemudian apabila meningkat dewasa, Tomok bergerak solo dan buat kemunculan semula dengan menyertai rancangan realiti One In A Millionaire.



✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2vIvIsq

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.