Hi! Welcome Back and Stay Tune! Runway Adalah Jam Tangan Pintar Wear OS Terbaru Dari Michael Kors - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Runway Adalah Jam Tangan Pintar Wear OS Terbaru Dari Michael Kors

Pada minggu lepas, Fossil iaitu jenama jam tangan premium telah melancarkan jam tangan pintar Wear OS geneari keempat. Kini, saingan lain iaitu Michael Kors – turut melancarkan jam tangan pintar Wear OS baru dalam siri Runway.

Runway adalah siri jam asas dari Michael Kors. Rekaan untuk jam tangan pintar Wear OS ini adalah berdasarkan rekaan Runway Fall 2018. Hampir sama seperti Fossil – siri terbaru jam tangan pintar Michael Kors ini turut mempunyai NFC untuk pembayaran nirtunai, GPS, boleh dibawa untuk berenang dan juga pengimbas nadi.

Buat pertama kali dalam siri Runway Michael Kors – edisi jam tangan pintar ini hadir dalam variasi tali jam yang menggunakan silikon. Jam tangan ini masih dijana dengan cip pemproses lama iaitu Snapdragon 2100.

Michael Kors Runway Wear OS ini dijual pada harga bermula $250 (~RM1024) untuk tali jam silikon, $350 (~RM1434) untuk tali jam besi dan boleh mencecah sehingga $450 (~RM1843) untuk rekaan dan binaan yang lebih premium agar nampak sebagai seorang bangsawan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2B78Jfz

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.