Hi! Welcome Back and Stay Tune! Digi Video Freedom Diperkenalkan – Penstriman Video Tanpa Risau Akan Data - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Digi Video Freedom Diperkenalkan – Penstriman Video Tanpa Risau Akan Data

Digi pada tahun lepas telah memperkenalkan Digi Music Freedom yang membolehkan para pengguna Digi melanggannya, dan tidak perlu risau akan penggunaan data untuk mengakses aplikasi seperti Spotify, Deezer, Apple Music dan sebagainya.

Kini dengan konsep yang sama, Digi mengumumkan sebuah lagi perkhidmatan baru dinamakan Digi Video Freedom.

Digi Video Freedom boleh dinikmati pengguna prabayar dan pascabayar Digi. Melaluinya, ia membolehkan pengguna mengakses perkhidmatan YouTube, iFlix, Astro On The Go, TonTon, DailyMotion, HyppTV dan juga Vio.

Digi Video Freedom boleh dilanggan bermula esok, dimana dua jenis pas disediakan, iaitu pas harian 24 jam yang berharga RM5, dan pas mengikut jam, iaitu sejam untuk RM1.

Untuk mengaktifkannya, pengguna perlu menggunakan aplikasi MyDigi dan melanggan melaluinya. Digi mengatakan sebaik sahaja mendapatkan pas berkenaan, mereka tidak perlu risau akan penggunaan data untuk menonton video pada peranti mudah-alih mereka.



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1VqQW6b

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.