Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mengkagumkan kisah seekor Sotong Kurita yang berjaya memboloskan dari Akuarium Nasional di New Zealand! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mengkagumkan kisah seekor Sotong Kurita yang berjaya memboloskan dari Akuarium Nasional di New Zealand!

Gambar : National Aquarium of New Zealand

Ini merupakan sejenis Sotong Kurita yang digelar  Inky! Berita hari ini mencerita kisah sotong kurita yang berjaya memboloskan diri dari pameran Akuarium Nasional di New Zealand telah menarik perhatian akhbar tempatan dan luar negara.

Apa yang menjadi perhatian ramai dan masih misteri bagaimana seekor sotong yang begitu berani melarikan diri dengan memanjat tangki pameran Akuarium serta berjaya tanpa disedari keluar sejauh 8 kaki dari bilik pameran dengan memasuki saluran paip dan terus ke laut tempat asalnya! Sungguh hairan dan mengkagumkan seperti cerita Hollywood Escape from Alcatraz bagaimana kisah banduan dari Penjara Pulau Alcatraz di San Francisco yang dikawal ketat berjaya memboloskan diri  yang kebetulan juga ke laut!

Sumber : ICYMI 

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.