Hi! Welcome Back and Stay Tune! Akhirnya tercipta juga Software Whatsapp khas Untuk Computer!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Akhirnya tercipta juga Software Whatsapp khas Untuk Computer!!

Dalam zaman sekarang di mana semakin ramai penguna telefon pintar, semakin ramai juga yang mengunakan aplikasi Whatsapp yang menjadi antara aplikasi pesanan ringkas pilihan ramai.
Untuk meningkatkan lagi kemampuan mereka daripada saingan aplikasi pesanan ringkas yang sedia ada. Whatsapp kini telah melancarkan aplikasi software khusus untuk penguna computer desktopmahupun laptop.
Jika sebelum ini penguna boleh mengases Whatapps di Computer mengunakan Browser sama ada melalui Firefox, google Chrome atau lain-lain. Kini penguna boleh install software khas Whatsapp yang akan memudahkan penguna menerima pesanan ringkas tanpa perlu membuka Browser.
Penguna hanya perlu muat-turun software Whatsapp untuk Windows atau Mac OS X, selepas itu imbas kod QR menggunakan aplikasi Whatsapp di telefon pintar & segala masej yang anda terima di telefon pintar akan muncul di software Whatsapp tersebut. Mudah je kan?

whatsapp

P/S Jangan Klik gambar ini sekira nya anda mempunyai ramai kenalan di laman sosial???. Sebab pengiklan terpaksa membayar komisen mudah setiap klik yang ditekan oleh rakan2 anda!! 

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.