Hi! Welcome Back and Stay Tune! Nampak Lelaki Bawa Seorang Kanak² Perempuan Ke Belakang Rumah. ” Saya Menjerit Sekuat Hati ” !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Nampak Lelaki Bawa Seorang Kanak² Perempuan Ke Belakang Rumah. ” Saya Menjerit Sekuat Hati ” !!!

Nampak Lelaki Bawa Seorang Kanak² Perempuan Ke Belakang Rumah. ” Saya Menjerit Sekuat Hati ” !!! |Kegiatan jenayah kini amat berleluasa walaupun pelbagai tindakan yang telah di ambil. Baru-baru ini kita dikejutkan dengan seorang nenek dipotong kaki oleh perompak kerana hanya enggan memberi wang yang diminta oleh penjenayah tersebut. Kita juga dikejutkan dengan jenayah s3ks yang viral baru-baru ini iaitu menjadikan kanak-kanak sebagai mangsa rogol. Seorang pengguna Facebook yang dikenali sebagai Zarra menceritakan detik-detik cemas seorang lelaki yang cuba hendak merogol seorang budak dibelakang rumahnya. Kami kongsikan ceritanya di bawah :

Bapa-perkosa-tiga-anaknya-selama-8-tahun

Lelaki itu betul-betul menghentikan motosikalnya di hadapan tong sampah rumah saya. Selalunya kejadian seperti ini saya baca dalam suratkhabar atau tengok di berita televisyen sahaja. Hari ini, kejadian itu berlaku di depan mata saya sendiri, di taman perumahan Taman Kota Jaya.

Tadi (20/06/2016), dalam jam 11.30 pagi, saya ke dapur untuk menyiapkan bekal untuk anak (Uzma, 5) sebelum masuk ke sekolah pada jam 12 tengah hari. Semasa tengah menyiapkan bekal itu, tiba-tiba datang seorang lelaki yang menunggang motosikal membawa seorang kanak-kanak perempuan berusia lingkungan 4 atau 5 tahun berhenti betul-betul di belakang rumah saya.

Ini pandangan dari dalam rumah dan luar rumah saya.

1 2

Budak itu berdiri di depan motosikal (motosikal macam skuter) sambil beg sekolah di belakangnya. Lelaki terbabit mengalihkan beg kanak-kanak itu sambil mata dia memandang ke kiri kanan. Dia tidak nampak saya sebab cermin dapur memang gelap dan hanya penghuninya boleh melihat ke luar rumah. Selepas mengalihkan beg kanak-kanak yang hanya berdiri kaku itu, lelaki itu kemudiannya membuka zip seluarnya sebelum mengangkat baju serta kain kanak-kanak berkenaan.

Saya terus menjerit sekuat hati sambil tangan menepuk-nepuk tingkap rumah. Saya menggigil sambil menangis sebab saya sangat takut pada ketika itu. Jeritan itu membuatkan lelaki terbabit terkejut dan matanya liar memandang kiri kanan mencari dari mana datangnya suara jeritan itu.

Selepas itu, dia terus memecut motosikalnya.

Ya Allah! Saya tidak tahu apa nasib kanak-kanak berkenaan selepas itu. Saya hanya sempat mengambil nombor pendaftaran motosikal itu dan telah membuat laporan polis.

Berdasarkan logo yang tertera pada baju, kanak-kanak itu adalah pelajar pra-sekolah (tabika) di dalam sebuah sekolah kebangsaan yang berhampiran rumah saya. Saya juga telah melaporkan perkara itu kepada guru yang berkenaan dan akan membuat proses pengecaman.

Minta semua ibu bapa lebih berhati-hati. – Zarra | Ditulis semula dan disiarkan untuk myberitaviral.com.

Semoga ibubapa diluar sana lebih berhati-hati dan sentiasa memerhati anak-anak kita.

P.S. 1 – Baru Masuk Islam.. Respons Majikannya Buat Dr Zakir Naik PILU !!!
P.S. 2 – Wartawan The Star Dedah BAHAYA Minum Dari Mesin Air Layan Diri Yang Ramai TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Kahwin Suami ALIM Di Depan. Rupa-rupanya Malam Itu Suami Saya Sanggup Kunci Pintu Kerana…….
P.S. 4 – Isu D’Herbs KFA… Ini Luahan Warga Pokok Sena Yang Buat Ramai Tumpang SEDIH !!!
P.S. 5 – PANAS….Inilah Pendedahan TERBARU DS Mukhriz Mahathir Tentang Isu 2.6b Yang Buat Ramai Ahli UMNO TERKEJUT !!!

The post Nampak Lelaki Bawa Seorang Kanak² Perempuan Ke Belakang Rumah. ” Saya Menjerit Sekuat Hati ” !!! appeared first on MY BERITA VIRAL.



from MY BERITA VIRAL http://ift.tt/28LDTtM

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.