Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mingguan Amanz – Infinix Malaysia, Aplikasi Maybank Baru, Redmi Note 4 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mingguan Amanz – Infinix Malaysia, Aplikasi Maybank Baru, Redmi Note 4

Minggu ini menyaksikan satu lagi pengeluar peranti memasuki pasaran tempatan secara rasminya, iaitu Infinix. Bersama-sama dengan pengumuman mereka memasuki pasaran tempatan, Infinix turut melancarkan beberapa telefon pintar mereka untuk pasaran tempatan.

Selain daripada itu, OnePlus 3T turut telah mula dijual di Malaysia, menawarkan telefon pintar dengan memori 6GB RAM. Lenovo juga turut tidak ketinggalan dan telah memperkenalkan siri komputer riba Lenovo Legion.

Bercakap mengenai penawaran peranti, Xiaomi turut telah memperkenalkan Redmi Note 4 untuk pasaran tempatan.

Dalam arena aplikasi, pihak Maybank telah memperkenalkan aplikasi baru dengan antaramuka yang lebih kemas untuk Android dan juga iOS. Dan selain Maybank, pihak Grab pula telah mengumumkan pengenalan perkhidmatan mereka dibeberapa bandar baru, termasuk Kuantan dan Seremban.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mWXD22



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.