Hi! Welcome Back and Stay Tune! MSI Memperkenalkan Papan Induk MSI Z270 MPOWER Gaming Titanium - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

MSI Memperkenalkan Papan Induk MSI Z270 MPOWER Gaming Titanium

Jika wang bukan merupakan suatu masalah untuk anda, dan sedang mencari komponen untuk membina komputer gaming yang high-end, anda mungkin mahu mempertimbangkan untuk membeli papan induk terbaru daripada MSI, iaitu MSI Z270 MPOWER Gaming Titanium.

Papan induk siri Titanium merupakan siri yang tertinggi dari MSI. Ia bukan sahaja mempunyai kesemua teknologi terbaru daripada syarikat tersebut, rekabentuknya juga memang serba premium – daripada cat berwarna kelabu yang berkilat, penggunaan Steel Armor untuk melindungi slot RAM dan juga PCIe. Ini membenarkan anda menggunakan kad-kad grafik yang berat, dan anda tidak perlu risau port tersebut membengkok.

Dalam pada itu, untuk mengukuhkan lagi papan induk tersebut, MSI telah menggunakan backplate bagi memastikan penggunaan komponen-komponen lain seperti kad grafik dan penyejuk CPU yang berat tidak merosakkan papan induk tersebut.

Ciri-ciri lain yang terdapat pada papan induk Z270 MPOWER Gaming Titanium ini termasuklah –
Audio Boost Pro 4 – Audio Boost 4 adalah gabungan komponen-komponen audio seperti amplifier dan pemproses audio yang berkualiti tinggi. Dengan teknologi audio ini, bukan sahaja anda dapat mendengar lagu dengan lebih jelas, ia juga berguna sewaktu anda sedang bermain permainan video.
Turbo M.2 dengan M.2 Shield – Papan induk ini hadir dengan tiga slot SSD M.2 dan setiap satunya mempunyai M.2 Shield. Teknologi perlindungan SSD dari MSI yang mengelakkan peranti SSD tersebut daripada menyerap haba, dan membengkok akibat haba tersebut.
VR Boost – VR Boost merupakan sebuah cip yang memastikan bahawa isyarat daripada port USB papan induk kepada peralatan realiti-maya anda adalah lancar dan tidak mendatangkan sebarang masalah seperti framerate yang tidak sekata, yang akan menyebabkan perasaan loya apabila sedang bermain permainan video realiti maya dan sebagainya.
DDR4 Boost dan Game Boost – Teknologi DDR4 Boost memastikan anda boleh overclock kelajuan RAM anda kepada nilai-nilai yang agak tinggi. Dengan ciri Game Boost pula, MSI berkata anda boleh meng-overclock CPU anda sehingga 5.2GHz jika anda menggunakan penyejuk CPU yang bersesuaian.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nhfAuS



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.