Hi! Welcome Back and Stay Tune! Akibat Salah Cukur Bulu Kemaluan, Wanita Ini Hampir Maut. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Akibat Salah Cukur Bulu Kemaluan, Wanita Ini Hampir Maut.

Ibu tiga orang anak ini melakukannya dengan pisau cukur yang baru, belum pernah dia pakai,menurut pengakuannya pada media, selepas seminggu sejak bercukur, Dana merasa badannya tidak sihat.

Setiap wanita tentu ingin terlihat cantik dan bersih termasuk di bahagian peribadi, Dana Sedgewick 44 tahun mengalami kejadian mengerikan selepas mencukur bulu kemaluannya lapor dailymail.co.uk.

Ibu tiga orang anak ini melakukannya dengan pisau cukur yang baru, belum pernah dia pakai,menurut pengakuannya pada media, selepas seminggu sejak bercukur, Dana merasa badannya tidak sihat.

Beliau mengaku melihat ada sedikit jerawat tumbuh di pangkal pahanya dan terus berdarah ketika di cukur.Dana menganggap hal tersebut adalah perkara biasa dan pasti ramai orang melakukan hal yang sama.

Namun selepas dua hari bercukur dia mengalami pening-pening dan mual selang beberapa hari kemudian Dana ditemui oleh anaknya Mengan dalam keadaan tidak sedarkan diri di dapur.

Seluruh Kakinya dipenuhi dengan ruam merah berdarah, Suaminya, Mathew 47 tahun, kemudian membawanya ke Northern General Hospital di Sheffield, Inggris, untuk menjalani pemeriksaan.

Dana disahkan mengalami necrosis fasciitis, dimana bakteri akibat dari jerawat yang dia cukur telah menyerang bahagian daging di kedua belah pahanya sehingga terpaksa dibedah.

Dengan keadaan begitu, Dana harus merelakan daging pahanya yang dijangkiti di buang.

Untuk keselamatan penuh, Dana dimasukkan kedalam ruang Intensif selama 9 hari, ketika beliau sedarkan diri beliau berkata.

“Ketika saya terbangun, kaki saya ditutupi pembalut dan saya tidak tahu apa yang telah terjadi. saya ingatkan saya telah mengalami kecelakaan kereta.

“Tapi ketika doktor bedah bertanya apakah saya ingat kejadian mencukur, saya tiba-tiba teringat mencukur bulu di kemaluan saya.

“Dia mengatakan kepada saya bahawa titik di celah kangkang saya telah terinfeksi, dan saya sangat beruntung mampu bertahan hidup.

Kemudian Dana dipindahkan ke bahagian luka bakar hospital untuk rawatan pakar.

Setelah berjaya melalui masa-masa sulit tersebut, Dana menjalani 21 pembedahan lanjutan selama 4 tahun terakhir.

Doktor tidak menafikan perempuan 44 tahun ini akan bertahan dan boleh berjalan lagi.

Namun ketika ini Dana sudah boleh berjalan dengan tongkat dan kembali ke rumah bersama anak-anaknya – Megan 18, Freya 14, dan Klara 9 tahun


Untuk meneruskan bacaan klik link ini atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pFEDtj

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.