Hi! Welcome Back and Stay Tune! Chungha pertikai Mnet - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Chungha pertikai Mnet

Annyeonghaseyo!!! Sentiasa mementingkan kesempurnaan dalam kerja, anggota I.O.I iaitu Chungha mengakui tidak berpuas hati dengan cara suntingan Mnet ketika mengendalikan program realiti Produce 101.

Ramai sedia maklum program yang sudah memasuki musim kedua itu medan terbaik untuk menonjolkan bakat artis baru di Korea Selatan.

Menerusi program itu, peminat boleh nampak kesungguhan dan usaha artis kesayangan mereka.

Bagaimanapun, Chungha menegaskan aspek itu tidak ditekankan kerana ada bahagian penting tidak dimasukkan ketika ia bersiaran.

Perkara itu disuarakan Chungha ketika menjadi tetamu program Chiu Jung Hwa’s Power Time baru-baru ini.

Dia mengakui sangat meminati Produce 101 musim baru malah mengibaratkannya seperti menonton filem yang pernah dilihatnya sebelum ini.

“Rasa seperti diri sendiri yang beraksi dan saya tidak tenang menonton apa yang dipaparkan. Bayangkanlah ada ketika tanpa sedar tangan saya menutup sebelah mata.

“Namun sayang, teknik suntingan program ini teruk. Saya kasihan dengan peserta yang tidak berada di kedudukan selesa kerana babak kerja keras mereka dibuang. Sepatutnya ia elemen penting yang perlu ditonjolkan.

“Diharap peserta program ini tabah dan kuat semangat,” katanya.

The post Chungha pertikai Mnet appeared first on Berita Viral.



Untuk meneruskan bacaan klik link ini atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2paT2vR

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.