Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Kena Kurung Dalam Rumah Kerana Orang Kampung Dakwa Ada Hantu Dalam Perut Yang Membesar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Kena Kurung Dalam Rumah Kerana Orang Kampung Dakwa Ada Hantu Dalam Perut Yang Membesar


Susulan dakwaan penduduk kampung bahawa perutnya yang kelihatan semakin membesar telah dimasuki hantu, seorang lelaki berusia 49 tahun terpaksa dikurungkan di dalam rumah oleh keluarganya berikutan malu dengan keadaan perutnya itu. 

Biarpun sebelum ini, anggota keluarganya telah berusaha membawanya menjalani rawatan dengan bantuan seorang dukun, bagaimanapun semuaya menemui kegagalan.

Memetik laporan Daily Mail, lelaki tersebut yang bernama Shyamal Tirke kemudian dibawa ke hospital untuk menjalani pembedahan selepas beberapa jiran mencadangkan keluarganya membawanya menjalani pemeriksaan percuma di sebuah hospital.

Menurut doktor Partha Sarathi Ghosh yang mengetuai pembedahan itu, sebenarnya terdapat ketumbuhan seberat 20 kilogram di dalam perut Shyamal dan ianya semakin membesar sehingga menghimpit organnya, ini menjadi punca Shyamal muntah setiap kali makan. 

“Ketumbuhan itu sungguh aneh. Bagaimanapun, Shyamal kini dalam keadaan baik dan akan kembali menjalani rutin hariannya tidak lama lagi.”

Tiga doktor di Hospital Memorial Seth Sukhlal Karnani menghabiskan masa dua jam setengah untuk membuang ketumbhan berkenaan yang dikenali sebagai Retroperitoneal Liposarcoma.


Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pG8S35

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.