Hi! Welcome Back and Stay Tune! Padah Bawa Kereta Guna Kasut Tumit Tinggi, Wanita Langgar Mati Orang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Padah Bawa Kereta Guna Kasut Tumit Tinggi, Wanita Langgar Mati Orang


Berita berikut wajar jadi ikhtibar buat kaum wanita yang pakai kasut bertumit tinggi ketika memandu kenderaan. 

26 April, Rabu lalu, bertempat di sebuah pusat beli belah di Beijing, kejadian mengerikan yang berlaku kira-kira pada pukul 5.07 petang, apabila seorang perempuan hilang kawalan ketika memandu sebuah kereta SUV dan terlanggar dinding hingga menyebabkan lubang besar pada dinding. 

Akibatnya seorang pengawal keselamatan wanita mati dilanggar di tempat kejadian dan dua orang lagi pekerja cedera parah. 

Sina.com.cn melaporkan, terdapat saksi yang kebetulan berada di tempat kejadian beritahu, ketika kejadian kelihatan wanita tersebut memakai kasut bertumit tinggi 5cm sedang membelok di kawasan parkir, disyaki tersilap tekan brek minyak dan hilang kawalan seterusnya melanggar tembus dinding di depannya. 

Paparan video jelas kelihatan, ketika kejadian kenderaan yang hilang kawalan itu memecut dengan laju dan terus melanggar ke arah pengawal keselamatan wanita itu yang kebetulan sedang menjalankan rondaan di kawasan itu sehingga terpelanting pada dinding itu.

Dalam pada itu, dua orang pekerja lelaki yang berada di dalam pejabat itu turut dilanggar akibat dinding tembus berlubang.


Koleksi video viral edisi 2017




Untuk meneruskan bacaan klik link ini atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2poxmLt

✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.