Hi! Welcome Back and Stay Tune! Artis Kemboja Diharam Berlakon Selama Setahun Kerana Terlalu Seksi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Artis Kemboja Diharam Berlakon Selama Setahun Kerana Terlalu Seksi

Kalau di malaysia artis seksi lagi banyak dapat tawaran berlakon, berbeza di kemboja artis seksi dihukum 1 tahun tidak boleh berlakon dalam mana-mana filem.

Kalau di malaysia artis seksi lagi banyak dapat tawaran berlakon, berbeza di kemboja artis seksi dihukum 1 tahun tidak boleh berlakon dalam mana-mana filem.

Menurut loporan Suara.TV Aktress Kemboja, Denny Kwan, 24, telah diharamkan daripada berlakon dalam mana-mana filem selama setahun kerana terlalu seksi.

Denny yang telah membintangi beberapa buah filem sebelum ini sudah menjalani proses pemulihan dengan Kementerian Seni dan Kebudayaan negara itu selepas didapati melanggar tatacara dan etika.

Pelakon berkenaan yang mempunyai 300,000 pengikut dalam Facebook, memang dikenali dengan imej seksi dan sering memuatnaik gambarnya yang mendedahkan badan.

“Ia adalah hak saya untuk berpakaian seperti mana yang saya ingini tetapi kebudayaan kita dan penduduk kemboja tidak boleh menerimanya. Selepas ini saya akan cuba untuk tidak terlalu seksi,” katanya kepada Phnom Penh Post.

Dia berkata, ketika kali pertama dipanggil menghadap pegawai kementerian berkenaan, mereka telah mengajarnya seperti dia seorang anak perempuan namun Denny memberitahu dia berhak berpakaian sebagaimana yang dikehendakinya.

Kini dalam masa 12 bulan, Denny tidak akan lagi beraksi dalam mana-mana filem dan hukuman berkenaan telah mencetuskan kemarahan aktivis wanita.

Namun jurucakap Kementerian Seni dan Kebudayaan Kemboja berkata, Denny dihukum kerana gagal menepati perjanjian bertulis yang dibuatnya dengan kementerian berkenaan pada bulan Mei lalu agar tidak memakai pakaian yang terlalu menjolok mata.

“Kita berhak menghukum Denny dengan melarangnya terlibat dalam industri hiburan selama setahun termasuk berlakon, karaoke dan membuat persembahan di televisyen,” kata jurucakap itu.-Suara.TV


Untuk meneruskan bacaan klik link ini atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2paKHZj

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.