Hi! Welcome Back and Stay Tune! Seorang Pakcik Selekeh Seperti Tidak Terurus Tarik Perhatian Netizen Apabila Membeli Motosikal Berkuasa Tinggi Secara Tunai - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Seorang Pakcik Selekeh Seperti Tidak Terurus Tarik Perhatian Netizen Apabila Membeli Motosikal Berkuasa Tinggi Secara Tunai


Singburi, Thailand - Seorang lelaki dipercayai warga emas yang kelihatan tidak terurus seperti seorang gelandangan telah mengejutkan orang ramai dan jadi tular di media sosial kerana membuat pembelian sebuah motosikal berkuasa tinggi secara tunai.

Melalui laman Facebook Maxsingburibike, lelaki terbabit yang tidak dinyatakan usianya kini jadi popular apabila gambar-gambarnya telah dimuat naik di laman berkenaan sehingga kini mempunyai lebih daripada 5 ribu perkongsian.

Melalui kenyataan dari laman berkenaan yang menasihatkan netizen agar tidak memandang pada luaran seseorang sahaja kerana kita tidak tahu siapa mereka.

Jelas laman tersebut, lelaki berkenaan yang lebih senang dipanggil sebagai pakcik telah datang ke kedai motosikal itu dan beliau bertanyakan tentang sebuah motosikal berkuasa tinggi jenis Harley Davidson.



Walau bagaimanapun, penampilan pakcik itu telah mengejutkan pemilik kedai apabila dengan berpakaian seperti selekeh dan tidak terurus itu dia telah membeli motosikal berkenaan yang berharga 600,000 Bath (RM75,300) secara tunai.

Difahamkan, urusan jual beli yang berlangsung antara pakcik terbabit untuk pembelian motosikal berkuasa tinggi itu hanya berlangsung dalam 10 minit sahaja.

Sehingga kini, kisah pakcik yang dikatakan tidak terurus itu telah jadi viral dengan pantas ke seluruh media sosial. - Koleksi Viral



Untuk meneruskan bacaan klik link ini atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pb9Zqc

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.