Hi! Welcome Back and Stay Tune! kami bergaduh dan isteri saya mintak cerai dan ugut untuk gugur kan kandungan jika tidak bercerai - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

kami bergaduh dan isteri saya mintak cerai dan ugut untuk gugur kan kandungan jika tidak bercerai

Assalamualaikum,ini kisah saya,saya seorang suami dan ayah kepada 3 orang anak,sekarang isteri saya mengandung anak ke 4,kami sudah 2 bulan bergaduh tetapi terjadi gaduh besar di sebabkan anak kedua 

,isteri saya ini agak panas baran,cepat melenting dan sentiasa bersangka tidak baik pada saya,saya hanya pekerja restoren,kehidupan saya hanya pergi kerja dan balik rumah,tiada masa untuk lepak2 di luar sana,begitulah kehidupan saya,gajj saya berpandukan bilangan hari saya bekerja,

saya ingin pandangan anda2 smua,isteri saya nie derhaka pada saya dalam banyak aspek,seperti keluar rumah tanpa izin,buat sesuatu yamg saya tidak suka yang lari dari syariat islam,saya sentiasa nasehat suruh solat,tapi malah di jerkah balik dengan kata2 yang kasar,jika saya menasihat kan anak2 tentang solat,sekolah 


..saya akan di marah balik oleh isteri,bab kemas rumah masak semua dia lakukan ,memang tidak di nafikan dia seorang ibu yang baik sentiasa ada untuk anak2,tapi saya kurang masa untuk anak2.


.sebab waktu berkerja amat panjang dari pagi hingga ke malam..baru2 ini kami bergaduh dan isteri saya mintak cerai dan ugut untuk gugur kan kandungan jika tidak bercerai,ini bukan kali pertama dia nuzyus pada saya,bagi saya kisah silam biarkan lah berlalu..jadi apa pandanngan tuan2 dan puan2..

Untuk meneruskan bacaan klik link ini atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qeglWX

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.