Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Madu saya bekas pelakon orangnya cantik langsing walau anak dua, kacukan India + Cina, tapi saya geram dia sering bergaduh dengan suami” – Wanita ini minta doa agar madu dapat menerimanya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Madu saya bekas pelakon orangnya cantik langsing walau anak dua, kacukan India + Cina, tapi saya geram dia sering bergaduh dengan suami” – Wanita ini minta doa agar madu dapat menerimanya

Tq admin..,p/s hide profile sbb ni bukan profile sy, pinjam fb bff.
Salam warga KRT. Tq sbb siar kisah sy moga jd pengajaran kpd para pembaca.

"Madu saya bekas pelakon orangnya cantik langsing walau anak dua, kacukan India + Cina, tapi saya geram dia sering bergaduh dengan suami" - Wanita ini minta doa agar madu dapat menerimanya

“Madu saya bekas pelakon orangnya cantik langsing walau anak dua, kacukan India + Cina, tapi saya geram dia sering bergaduh dengan suami” – Wanita ini minta doa agar madu dapat menerimanya

Saya telah berkahwin dgn suami hampir 2 tahun dan mengenalinya hampir 4 tahun sebelum berkahwin sbg isteri no.2. Usia sy 27 dan suami 36.Kami berkahwin secara sah mengikut undang2 Malaysia, di rumah kedua ibu bapa sy di Pantai Timur,. Suami bukan org yg senang, pendek kata perniagaannya jatuh merudum sebelum kami berkahwin walaupun dia anak Dato’., dia tdk harapkan bantuan ibubapanya.

Suami sy seorang yg tidak tggal solat,puasa, bangun tahajud dhuha mengaji dll. Hingga ke hari ini, dia sentiasa memohon agar Allah bukakan pintu rezeki utknya. Sy bahagia, dia juga adil dr segi giliran.

Madu saya tidak dapat menerima kehadiran sy sejak awal lagi. Dia sentiasa minta cerai dan itu membuatkan suami jadi stress. Kalau suami balik ke sini, dia akan hantar whatsapp panjang lebar dan mcm2 lg, dan dia tdk akan melayan anaknya, sehigga anak akan call suami., krn maknya hanya berkurung dlm bilik.

Utk pengetahuan, sy tdk pernah minta apa2 drp suami, even cincin kahwin pn suami xmampu belikan. Sy x pernah mencemuh, berkata yg tdk baik kpd madu, walau apa pn sy diamkan shj krn sy sedar, sy dh kecewakan hati wanita. Sy seorang usahawan, bisnes sy alhamdulillah. Walau suami x berikan nafkahnya, sy ok selagi sy mampu,.rumah kereta, saya bayarkan, even kondonya kadang sy bayarkan, sy belikan toyota hilux utk suami pakai, senang ulang alik krn mercz sudah ditarik , dan bulanan sy bayarkan.

Sekarang, sy jd sgt mudah terasa, mungkin tekanan drp keluarga masih xde anak, tekanan drp pekerja2 sy, sekiranya ada sumting yg lebihkan sana, sy cepat marah, dan terasa je ingin mengungkit segalanya..,tp masih belum keluar drp mulut sy. Sy juga geram dgn madu, krn dia sering cetuskan pergaduhan dgn suami,.suami x pernah x bagi apa yg dia nak, even suami jalankan kewajipannya, kondo yg selesa di kawasan elit PJ…, belanja rumah even anak mereka pn sekolah international,.,walau suami dh x spt dulu.

Saya bukan nk katakan yg saya baik sgt, nk menunjuk kebaikan semua, cuma saya tak mampu utk melihat suami sy sedih, menangis, krn sy kenal dia sgt, dia seorg lelaki yg baik. Kenapa lelaki yg baik sanggup duakan isterinya? Sy yakin takdir Allah yg terbaik. Madu sy, orgnya cantik langsing walau anak dua, kacukan India + Cina, bekas pelakon lagi..,masak pn pandai, pengemas ( mmg jenis x bole nampak debu walau 1 cm)hihi..

Saya masih bersabar in shaa allah. Doakan sy jadi isteri yg sabar dan redha, serta doakan agar madu sy ikhlas menerima saya. Doakan agar kita semua dikurniakan rezeki oleh Allah swt. Percaya pada qada qadar Allah, ya sy tuntun diri agar percaya dan redha, walau byk dugaan dan ujian, cemuhan sbg perampas dsbg. Terima kasih.

Sumber: KRT



Sumber “Madu saya bekas pelakon orangnya cantik langsing walau anak dua, kacukan India + Cina, tapi saya geram dia sering bergaduh dengan suami” – Wanita ini minta doa agar madu dapat menerimanya

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2utZimi

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.