Hi! Welcome Back and Stay Tune! Perawan atau 'Rada', Gelagat Dua Gadis India Menyanyi Lagu Dangdut Jadi Perhatian Netizen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Perawan atau 'Rada', Gelagat Dua Gadis India Menyanyi Lagu Dangdut Jadi Perhatian Netizen


Lagu-lagu dangdut sememangnya mempunyai peminatnya yang tersendiri kerana iramanya begitu menghiburkan dan mengasyikkan. Apabila lagu ini berkumandang pasti ada yang akan berjoget dan menari.

Dangdut sangat terkenal di Indonesia tak kurang juga di Malaysia, biasanya ramai orang Melayu amat menyukai lagu ini dan kebanyakkan anak muda masa kini agak segan dan malu-malu untuk menyampaikan lagu ini di khalayak ramai.

Tetapi lain pula dengan dua orang gadis India yang comel ini apabila rakaman video mereka sedang menyanyikan lagu dangdut yang berjudul Perawan atau Janda yang dinyanyikan penyanyi asalnya Cita Citata jadi tular dan tersebar di media sosial.


Rakaman video yang telah dimuat naik itu menarik perhatian netizen yang rata-rata mereka menyatakan aksi dan gelagat kedua-dua gadis India terbabit begitu mencuit hati dan menghiburkan, lebih-lebih lagi apabila lirik yang disebut sebagai 'janda' tetapi digantikan dengan 'rada'.

Walau bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada kesilapan sebutan itu adalah disengajakan atau pun tidak. Mungkin mereka menyebut 'rada' ditujukan kepada seseorang gadis yang mereka kenali sebagai Rada.

Segelintir netizen yang menyaksikan video ini memuji akan nyanyian mereka dan berkata mereka berdua mempunyai suara yang bagus malah begitu berusaha untuk menghafal lagu berkenaan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ukHvh2

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.