Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bicara Neelofa perihal duta, seni dan bisnes - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bicara Neelofa perihal duta, seni dan bisnes

BEKAS pemenang Dewi Remaja 2010/11 yang juga ahli perniagaan berjaya, Neelofa baru sahaja dilantik sebagai duta produk suplemen, Chew & Glow.

Neelofa atau nama lengkapnya, Noor Neelofa Mohd Noor,28, ditemui Media Hiburan sejurus majlis pelancarannya di Damansara Perdana, baru-baru ini memberitahu, pelantikannya sebagai wajah kepada produk di bawah Sun Fabulous Sdn Bhd itu dianggap satu penghargaan, apatah lagi sebagai selebriti, dia turut mementingkan aspek kesihatan dan kecantikan.

Pengacara program MeleTop di samping Nabil Ahmad ini berbesar hati menerima pelawaan menjadi wakilan produk itu kerana faktor konsistensi, selain suplemennya yang terbukti bagus.

“Meski agak lama kerana kekangan masa, namun mereka tetap sabar menunggu. Malah, saya ada juga proses lanjutan masa dan revise beberapa perkara tapi akhirnya semuanya berjalan lancar.

"Saya sendiri cukup fussy tetapi bila sudah cuba sendiri Chew & Glow sejak awal tahun ini, saya berpuas hati,” katanya yang mengikat kontrak selama setahun.

Terpilih sebagai panel program UNDP

Dalam perkembangan lain, heroin drama Suri Hati Mr.Pilot ini sekali lagi terbang ke New York dan Milan minggu lalu.

Kehadirannya ke dua  bandar itu bagi memenuhi satu lagi siri undangan program di bawah The United Nations Development Programme (UNDP) serta komitmennya bersama jenama perhiasan diri, Swarovski.

“Kali pertama saya menyertai program  UNDP sebagai delegasi untuk Youth Assembly At United Nation.

"Program tersebut adalah pertemuan di antara lebih 1,500 anak muda dari 110  negara terpilih untuk berkongsi idea, pengalaman dan budaya selama lebih kurang dua minggu," katanya.

Bagaimanapun, kali ini kata Neelora dia dijemput menjadi salah seorang panel untuk satu lagi program di sana dan mereka berkongsi hal berkaitan kepelbagaian budaya dan sebagainya.

Menyifatkan peluang yang diraih adalah sebagai satu penghargaan dan pengalaman berharga kerana dapat mengenali dan meluaskan lagi hubungannya bersama masyarakat luar.

“Kalau nak diikutkan, satu hal yang di luar jangka bila terpaksa fly ke beberapa negara pada waktu singkat. Tapi, sebolehnya saya tidak mahu lepas peluang. Mungkin pada masa depan, kesempatan seperti ini tidak akan ada langsung,” akui bintang kelahiran Kelantan ini.

Komitmen drama terbaru

Bercerita kerjaya seninya ketika ini, Neelofa sibuk dengan drama terbarunya, Red Velvet di samping Alif Satar dan baki penggambaran hanya akan berakhir sekitar Oktober depan.

“Setakat ini, semuanya baik-baik saja. Kru dan pelakon juga beri kerjasama yang baik. Kita pun ada beberapa footages yang sudah dipotong dan sebagainya. Saya senang dengan Alif kerana kami boleh saling membantu. Apa yang saya tidak nampak, dia akan bantu," terang Lofa yang turut mengagumi Alif Hadi dan Hafidz Roshdi.

Bagi pelakon yang mempunyai paling ramai pengikut di Instagram ini, Alif Hadi boleh berlakon dengan baik dan turut membantu selain Hafidz Roshdi yang mampu bekerjasama dalam membentuk karakter masing-masing.

Berkongsi mengenai empayar tudung jenamanya, Naelofar, selebriti yang pernah tersenarai   dalam Forbes 30 Under 30 Asia 2017 ini sedang menanti waktu sesuai melancarkan siri tudung terkini, Black Series.

MH difahamkan, siri tersebut akan hadir dengan beberapa rekaan menarik dan moden.



Sumber Bicara Neelofa perihal duta, seni dan bisnes

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xsJnp7

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.