Hi! Welcome Back and Stay Tune! Saya hanya manusia biasa - Fathia Latiff - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Saya hanya manusia biasa - Fathia Latiff

SELEPAS kecoh dengan kontroversi berkelakuan tidak senonoh dalam sebuah video di laman sosial, pelakon Fathia Latiff tampil dalam sesi Instagram live untuk meminta khalayak menghentikan kecaman terhadapnya.

Dalam sesi berkenaan, Fathia dilihat menangis sambil meminta orang ramai agar menghentikan fitnah terhadapnya berhubung kontroversi itu.

Kata Fathia, dia masih dalam proses pembelajaran dan cuba untuk menjadi muslimah yang lebih baik setiap hari.

"Apabila dicaci sebegini, saya rasa lost sebab saya masih belajar .

"Saya amat berharap masyarakat boleh memahami dan mendoakan yang terbaik untuk saya," kata Fathia dalam esakan.

Fathia juga memuat naik sekeping foto yang bertulis I'm only human (saya manusia biasa) ke akaun Instagramnya semalam.


Sebelum ini, sebuah video aksi kurang sopan yang memaparkan seorang pelakon baharu Natasha Elyzza bersama seorang wanita seiras Fathia, tular di media sosial.

Untuk rekod, Fathia belum membuat penafian rasmi tentang perkara tersebut namun Natasha ada menafikan wanita bersamanya ialah Fathia.



Sumber Saya hanya manusia biasa - Fathia Latiff

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wAZmNI

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.