Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Anak Asuhan Usia 3 Tahun Disuntik Jarum,Diberi Makan Pil, Dibogelkan Dan Dikurung Dalam Bilik Gelap.” Guru Ditahan Diatas Penderaan Kanak-Kanak Di Pusat Asuhan.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Anak Asuhan Usia 3 Tahun Disuntik Jarum,Diberi Makan Pil, Dibogelkan Dan Dikurung Dalam Bilik Gelap.” Guru Ditahan Diatas Penderaan Kanak-Kanak Di Pusat Asuhan..


BEIJING: Seorang guru ditahan dalam siasatan dakwaan penderaan terhadap kanak-kanak membabitkan sebuah pusat jagaan di China.
Ia susulan dakwaan staf di pusat itu memberi ubat kepada kanak-kanak melalui suntikan.
Image result for China kindergarten sex abuse and 'needlemarks' claims prompt police
Kes itu gempar apabila ibu bapa kanak-kanak terlihat kesan suntikan pada badan anak mereka yang dipercayai disebabkan oleh jarum.

Selain itu, mereka turut mendakwa anak mereka seawal usia tiga tahun diberi pil dan didera secara seksual, lapor Independent.

Image result for China kindergarten sex abuse and 'needlemarks' claims prompt police

“Pelajar yang nakal dipaksa berdiri dalam keadaan bogel atau dikurung di dalam bilik gelap di tadika itu,” kata seorang penjaga kepada portal berita Caixin.
Image result for China kindergarten sex abuse and 'needlemarks' claims prompt police
Polis menahan wanita berusia 22 tahun itu, yang hanya dikenali sebagai Liu, bagi membantu siasatan ke atas dakwaan dera di pusat jagaan kanak-kanak RYB Education, di daerah Chaoyang, dekat sini.

Pegawai di RYB Education dilapor akan memberikan kerjasama dalam siasatan polis.
RYB menguruskan 80 tadika dan mempunyai 175 lagi francais, meliputi 130 bandar dan pekan di China, sepertimana yang tertera di laman webnya.

VIDEO:



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2A7v1vu

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.