Hi! Welcome Back and Stay Tune! Unifi Mobile (Webe) Dijangka Hadir Dengan Beberapa Pelan Baru Menjelang Januari 2018 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Unifi Mobile (Webe) Dijangka Hadir Dengan Beberapa Pelan Baru Menjelang Januari 2018

Webe sebelum ini telah dijenamakan semula nama talian Unifi sebelum ini. Kini, menurut laporan penganalisa TA Securities, Telekom Malaysia dijangka melakukan penjenamaan penuh kepada Unifi Mobile tidak lama lagi, dan mereka dijangka memperkenalkan beberapa pelan baru pada Januari 2018 kelak.

Pelan dan pakej apakah yang bakal diperkenalkan masih menjadi tanda tanya. Buat masa ini sendiri, Unifi Mobile telah mula mengatakan yang mana ia adalah peluang terakhir untuk pengguna melanggan pakej RM79 yang ditawarkan. Mengikut desas-desus sebelum ini sendiri, pelan prabayar dijangka diperkenalkan – tetapi info lanjut mengenainya masih belum kedengaran lagi.

Telekom Malaysia mengatakan kadar penembusan Unifi Mobile telah mencapai 8% buat masa ini, dan ia dijangka akan terus meningkat dengan pakej-pakej dan penawaran menarik.

Dengan fokus Telekom Malaysia untuk menarik lebih ramai pengguna melanggan pakej Unifi melalui beberapa promosi baru ini – tidak mustahil kita melihat promosi baru turut diperkenalkan untuk menarik pengguna menggunakan pakej talian mudah-alih mereka.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2AAVQJy

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.