Hi! Welcome Back and Stay Tune! Isteri Terpaksa Jual Diri Kepada Lelaki Cina Untuk Langsaikan Hutang Judi Suami - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Isteri Terpaksa Jual Diri Kepada Lelaki Cina Untuk Langsaikan Hutang Judi Suami

Gambar hiasan

Salam admin dan semua.. ni sy pakai fb kawan sy.. cerita nya macam ni, aku dengan suami aku dah 4 tahun kahwin. Dulu masa awal-awal pernikahan, semua indah min. Dia kentut pun aku cakap bau kasturi. Tiap-tiap hari aku tunggu dia min bila dia balik kerja, semua dah hidang. Aku picit-picit dia, cabut stokin dia ala mcm film Ombak Rindu tu.

Paling aku suka kan min, aku suka gomol bawah ketiak dia min. Dia ok ja biar ketiak dia kne gomol dn aku. Sampai aku tido berbantalkan ketiak dia. Aku ni jenis tido mulut ternganga, mmg confirm la air liur basi meleleh. Dia ok ja. Sampai la dua tahun perkahwinan, dia kantoi min dgn bohsia lain. Panas min. Dia still xngaku. Aku ni saiko. Aku cari la betine sunda tu.


Aku whatsapp dia ngaku tp laki aku xngaku. Aku geram, aku g pecahkan kete dia min. Aku pon lari dr rumah. Dia cari aku tp aku buat bodoh je. Konon lari jauh tu aku dpt lupakan dia la. Tp xbole min. Makin lama, makin meroyan aku. Aku pon cuba hubungi dia dan dia menyesal di atas kesilapan dia. Dia kene karma sampai kene buang keje. Kami pun bersama balik. Hari-hari aku bahagia min. Aku jual kuih dan buat corporate orders. Rezeki bole tahan la tapi sekarang sejak dua menjak ni, laki aku da berubah min. Dia suka main judi dan balik mabuk. Kalau menang xpe gak ni asik kalah je. Sampai la org dok kacau rumah kami sebab nk tuntut hutang judi. Laki aku mne ada duit. Barang kemas semua da tade.

Sampai la satu hari, dia pujuk aku untuk main dgn dorg min. Aku mula-mula xnak. Tapi aku akur min sebab nak langsaikan hutang laki aku. Menjadi masalah sekarang, aku da jatuh cinta dgn org yg aku main tu min…. handsome juga, muka kacukan cina…. mintak pendapat warga krt, jgn kutuk sy… pendapat murni.. sekian terima kasih

Sumber: KRT


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2jsBcUE

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.