Hi! Welcome Back and Stay Tune! Nak Sado Tetapi Malas Mahu Bersenam? Lelaki Ini Boleh Kongsikan Caranya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Nak Sado Tetapi Malas Mahu Bersenam? Lelaki Ini Boleh Kongsikan Caranya

Kebiasaannya, ramai lelaki yang mahukan bentuk badan yang sado terpaksa berusaha dengan menghabiskan masa berlatih di gimnasium.

Tetapi, berbeza dengan lelaki dari Pyatigorsk, Russia ini apabila telah menemui cara yang lebih mudah untuk memiliki otot besar idaman beliau dalam jangka masa yang pantas.

Bagi menjadikan mimpinya realiti, Kirill Tereshin sanggup menyuntik bahan berbahaya ke dalam otot lengannya bagi mendapatkan ukuran lengan yang besar seperti kartun Popeye.

Kirill telah memilih bahan yang dikenali sebagai Synthol untuk disuntik pada lengannya sejak beberapa bulan yang lepas yang membuatkan lengannya membesar sehingga 25 sentimeter dalam tempoh 10 hari.

Synthol yang mengandungi 85 peratus minyak, 7.5 peratus lidocaine dan 7.5 peratus alkohol itu memang merupakan bahan yang popular yang sering digunakan oleh ahli bina badan untuk mempercepatkan proses pembesaran otot mereka.

Walau bagaimana pun, penggunaan Synthol dapat memberikan kesan sampingan seperti kerosakan saraf, strok, bengkat ataupun ulser di dalam otot.

Menurut Kirill, pada beberapa hari yang pertama setelah menyuntik bahan itu pada lengannya, beliau mengalami demam panas sehingga terbaring di atas katil.

Meskipun kini beliau memiliki otot yang besar dan ‘mengancam’, tetapi hakikatnya kekuatan beliau tidak bertambah kerana otot tersebut tidaklah terbina secara semulajadi.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zFl609

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.