Hi! Welcome Back and Stay Tune! Uqasha Senrose, Hefny Sahad Bakal Bertunang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Uqasha Senrose, Hefny Sahad Bakal Bertunang

Setelah setahun menyulam cinta, Uqasha Senrose akhirnya mengaku bahawa Hefny Sahad merupakan kekasihnya. Malah dalam masa sama, Uqasha turut mengakui mereka ada merancang untuk bertunang tidak lama lagi.

BACA: Uqasha Senrose Bengang Dilabel Gemuk

“Sebelum ini, saya tidak pernah mengaku mengenai hubungan saya dengan mana-mana lelaki, walaupun kami memang bercinta. Namun, kali ini saya berani membuat pengakuan saya dan Hefny memang pasangan kekasih. Kami serius dalam hubungan ini,” katanya kepada Berita Harian Online.

Jika dilihat di Instagram kedua selebriti ini, mereka tidak lagi menyembunyikan hubungan ini. Terdapat juga beberapa gambar dan video mesra dimuat naik untuk tatapan peminat mereka. Pandai juga Uqasha menyorokkan kisah cinta beliau, hampir semua tidak menyedari hubungan mereka terjalin.

Terdahulu, Uqasha teruk dihentam kerana tampil berbadan gempal di malam Anugerah Skrin 2017 (ASK) selain mengenakan baju yang boleh dikatakan setakat belit di badan. Baju itu turut menampakkan beberapa bahagian gempal di badannya seperti di lengan dan pipi.

Menyedari kritikan negatif peminat, Uqasha menerusi Instagram berang dengan cemuhan yang diberikan mengenai bentuk badannya. Jelasnya berat badannya naik kerana terlalu bahagia bersama kekasihnya.Namun Uqasha enggan mempedulikan kata-kata nista peminat asalkan hatinya bahagia. (rtky/w)


Video panas artis Malaysia




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zhPSd3

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.