Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bukan mahu menunjuk… - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bukan mahu menunjuk…

PELAKON Mawar Rashid, 22, menafikan aksi mesra melayan dua anak tiri bersama suami, Raf Yaakob di laman sosial sekadar menunjuk.

Mawar yang berkahwin dengan Raf atau Raden Ahmad Faizal Yaakob, 32, 9 November lalu menyifatkan ia tuduhan tidak berasas.

Katanya, dia memang rapat dengan anak tirinya, Raden Ahmad Rayyan, 6, dan Raden Seri Raysaa Chanela, 2.

“Bagi yang mengenali saya, pasti tahu saya sukakan kanak-kanak dan sangat rapat dengan tujuh anak buah saya.

“Apabila menerima Raf sebagai suami, saya sentiasa berdoa diterima baik anaknya. Alhamdulillah doa saya dikabulkan.

“Saya menganggap mereka anak sendiri dan sangat gembira bersama mereka.

“Apa yang pasti saya ikhlas menyayangi mereka. Ia bukan dibuat-buat. Keikhlasan itu biarlah antara saya dan Allah saja tahu. Orang lain tiada hak menilai saya,” katanya.

Kata Mawar, dia sebolehnya tidak mahu memikirkan tanggapan negatif itu dan menikmati fasa baru hidupnya bersama suami dan anak tiri.

“Memang saya baca komen yang tidak patut di media sosial. Cara terbaik ialah abaikan saja semua itu kerana apa yang penting kebahagiaan saya.

“Jujur, saya sangat bahagia sekarang dan lebih teruja apabila dapat menjadi ibu. Mereka pun selesa dengan saya hingga kadang-karang lebih banyak melekat bersama saya berbanding Raf,” katanya.

The post Bukan mahu menunjuk… appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zS4Ndr

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.