Hi! Welcome Back and Stay Tune! Cara Mulakan Bisnes Tudung Dengan Berkesan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Cara Mulakan Bisnes Tudung Dengan Berkesan


Cara Mulakan Bisnes Tudung Dengan Berkesan. Tudung sudah menjadi kewajipan dipakai untuk wanita Islam, dari zaman ke zaman, anda dapat lihat perubahan berlaku pada tudung membuatkan si pemakai menjadi menarik dan cantik. Nampak disitu, permintaaan orang ramai pada tudung meningkat dari tahun ke tahun..

Pastinya ia menguntungkan usahawan yang menjalankan bisnes tudung, pastinya anda dapat membayangkan keuntungan yang diperolehi oleh seorang perniaga tudung seharian. Keuntungan lagi berganda bila tiba bulan Ramadan. Kalau ikutkan admin pun ingin berniaga tudung..huhu. Tapi, bukan senang untuk berjaya, kan. Sesuatu perkara yang kita lakukan pastinya ada halangan sebelum mengecapi berjaya..


Cara Mulakan Bisnes Tudung Dengan Berkesan
Cara Mulakan Bisnes Tudung Dengan Berkesan

Cara Mulakan Bisnes Tudung Dengan Berkesan


Di kalangan teman-teman admin pun ada yang menjual tudung secara kecil-kecilan dan dilakukan dirumah sahaja. Mereka kata menjual secara online dapat mengurangkan kos. Ada yang berjaya, ada juga yang bungkus awal. Nampak dari situ, ilmu dalam bisnes tudung ini anda perlu pelajari dan praktikkan jika ingin memulakan dan menjinakkan diri dalam perniaga tudung..

Untuk anda yang berminat dan ingin memulakan langkah pertama dalam perniagaan ini, admin kongsikan satu panduan dan ilmu dalam bisnes tersebut. Bukan mudah, kan untuk orang berkongsi ilmu dalam sesuatu bidang, jadi hargai lah peluangnya..


Panduan Mulakan Bisnes Tudung Dengan Berkesan


Panduan bisnes tudung ini telah ditulis oleh Puan Madihah Mustafha yang sememang berniaga tudung secara online yang beberapa tahun menjalankan bisnes ini. Untuk pengetahuan anda, beliau juga ada tudung jenama sendiri yang bernama MadihahScarf..

Kalau anda baca kisah beliau, dari berniaga kecil-kecilan dan bermodalkan RM600. Itu pun modal dari PTPTN, beliau berjaya berpandukan dengan ilmu dan kesungguhan untuk merubah diri. Bila baca kisah beliau, admin pun ingin berjaya..hehe. Agak-agaknya apa yang diceritakan dalam panduan tersebut ?

Kelebihan Panduan Mulakan Bisnes Tudung Dengan Berkesan

Admin sendiri pun belum sempat lagi nak membaca panduan tersebut. Jadi, dilaman ini dapat admin kongsikan sedikit saja isi kandungan rujukan tersebut yang terbahagi pada 2 bahagian. Antara isi kandungan bahagian pertama ialah..

  • BAB 1 : BELAJAR MENJUAL
  • BAB 2 : APA & SIAPA?
  • BAB 3 : SUPPLIER
  • BAB 4 : TIPS GAMBAR MEMUKAU
  • BAB 5 : TEKNIK MELETAK HARGA
  • BAB 6 : AYAT IKLAN
  • BAB 7 : LUBUK JUALAN
  • BAB 8 : PACKAGING
  • BAB 9 : PENGHANTARAN
  • BAB 10 : CASE STUDY - BAGAIMANA SAYA MENJANA UNTUNG RM15,000 MENJELANG RAMADHAN.


Mantapkan isi kandungannya, bahagian kedua tidak boleh didedahkan. Rahsia, mereka yang memiliki rujukan ini baru dapat membaca kedua-dua bahagiannya..

INFO:
Panduan tersebut dalam bentuk Ebook


Cara Mulakan Bisnes Tudung Dengan Berkesan
Cara Mulakan Bisnes Tudung Dengan Berkesan

Mulakan Langkah Pertama Sebagai Usahawan Tudung

Jika anda sudah membaca dan mendalami ilmu menjual tudung, boleh teruskan dengan langkah pertama anda sebagai usahawan tudung. Seperti yang dikatakan sebelum ini, tak sampai seribu sudah boleh memulakannya. Buang perasan malu, segan dan takut gagal anda itu. Teruskan dengan yakin..

Semoga berjaya dari admin..

Perlu di ingat, selepas anda membaca dan praktikkanya tapi hasilnya tidak memuaskan. Jangan disalahkan pada panduan ini pula. Anda dah dikira beruntung ada juga yang kongsikan ilmu dalam bidang ini. Apa yang penting, usaha anda itu penting, jangan mengalah separuh jalan saja..

Okey, dah habis apa yang admin nak kongsikan..

Kalau anda berminat dengan rujukan lengkapnya. Klik Pada pautan yang diberikan..

Klik Sini > Panduan Bisnes Tudung




✍ Sumber Pautan : ☕ Jie Susanos

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2JC8Saq

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.