Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pondan-Pondan Paling Cantik Yang Membuat Perempuan Asli Tak Senang Duduk - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pondan-Pondan Paling Cantik Yang Membuat Perempuan Asli Tak Senang Duduk

Kecantikan wanita zaman moden dapat dibuat melalui satu teknik medikal. Kecanggihan teknologi era moden yang sentiasa berkembang malah membolehkan seseorang melakukan operasi pembedahan untuk menukar identiti dan jantina.

Seperti yang dilakukan oleh 5 lelaki ini, yang akhirnya memutuskan untuk menjadi transgender, dan mengubah penampilannya sehingga benar-benar sangat cantik seperti seorang wanita. Memetik laman Coconuts Bangkok, Isnin (16/4/2018), berikut lima wanita transgender paling menarik perhatian masyarakat dunia ketika ini.

Treechada “Poyd” Petcharat

Poyd dimahkota sebagai transgender yang paling cantik di Thailand pada tahun 2017. Sangat cantik, menyebabkan dirinya menjadi transgender pertama yang dijadikan idola oleh rakyat Thailand. Poyd bekerja sebagai pelakon dan berada dalam kategori wajah paling cantik di dunia oleh majalah filem AS TC Candler.

Jiratchaya “Mo” Sirimongkolnawin

Kecantikkan Mo menjadikan Thailand bangga. Mo telah memenangi pertandingan kecantikan Miss Tiffany Universe pada 2016 dan kemudian mewakili Thailand, memenangi pertandingan transgender Miss Queen International.

Sebelum menerima gelarannya dan memenangi pertandingan kecantikan khas transgender, Mo terkenal dengan persembahannya dalam pertunjukan nyanyian Thailand yang popular, “I cansee your voice”, dia mengejutkan penonton dengan menyanyi dengan suara maskulin.

Chananchida “Blossom” Rungpetcharat

Walaupun tidak menjadi salah satu dari kedudukan tiga teratas yang menjadi dambaannya, namun Blossom telah menarik perhatian masyarakat pada pertandingan The Face Thailand Season 3. Blossom telah memukau peminatnya dan memenangi hati pada juri hingga menjadi juara pertama di pertandingan transgender paling berprestij di Thailand, iaitu Miss Tiffany Universe 2013.

Nathachat “Hana” Chanchiew

Hana benar-benar diminati ketika mengikuti audisi The Face Thailand Season 3. Hana dipilih tetapi terpaksa mengalah kerana tersingkir di pertengahan pertandingan dan membuat ramai peminat kecewa. Walau bagaimanapun, tidak mengapa, kerana Hana mempunyai karier sebagai model yang berjaya, sebelum memulakan mengikuti pertandingan.

Rinrada “Yoshi” Thurapan

Dikenali sebagai pemilik wajah anak patung, wanita transgender Yoshi ini tular di dalam media sosial. Bukan hanya sensasi di dunia maya, Yoshi juga muncul dalam video muzik Baitoey Rsiam, penyanyi negara terkenal Thailand. Yoshi juga telah berlakon beberapa peranan dalam filem dan mempunyai pengikut di Instagram yang hampir satu juta pengikut.

The post Pondan-Pondan Paling Cantik Yang Membuat Perempuan Asli Tak Senang Duduk appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2JAhOwO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.