Hi! Welcome Back and Stay Tune! Perkara Yang Wanita Lakukan Yang Dijamin Buat Lelaki Berlaku Curang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Perkara Yang Wanita Lakukan Yang Dijamin Buat Lelaki Berlaku Curang

Kecurangan di antara pasangan tidak hanya berlaku begitu sahaja, ada perkara penyebabnya dan berlarutan. Terutama lelaki, mengapa mereka memilih curang dari pasangan mereka?

Jika hubungan cinta telah lama, semangat dan keghairahan boleh mati, yang paling penting ialah bagaimana satu sama lain bertindak. Memetik dari yourtango.com, berikut adalah beberapa perkara yang dilakukan oleh wanita yang dijamin penyebab kenapa pasangan mereka berlaku curang.

Perkara-perkara Wanita Lakukan Yang Membuat Pasangan Curang

Hati berubah-ubah

Dalam hubungan cinta baru, ramai yang cuba kekal positif dan kelihatan gembira, tetapi bagaimana jika hubungan itu telah lama terjalin? Kemungkinan besar, anda akan membiarkan hati anda berubah.

Menurut tinjauan, 97% lelaki mengakui bahawa perubahan mood adalah yang paling menjengkelkan mengenai pasangan mereka. Adakah anda kerap melakukan ini?

Cemburu

Sebanyak 96% lelaki dalam kaji selidik mengatakan bahawa mereka tidak menyukai kelakuan ini. Cemburu sebenarnya boleh menggalakkan lagi seorang lelaki untuk curang.

Bercakap tentang kehidupan dalam kelambu dengan rakan-rakan

Menurut tinjauan, 93% lelaki mendapati kelakuan ini sangat menjengkelkan. Bercakap tentang kehidupan peribadi dengan kawan-kawan boleh membuat hubungan anda janggal dan lelaki memilih untuk curang.

Cepat marah

Hubungan yang sudah mempunyai komitmen untuk hidup bersama menjadi lebih rumit dan dinamik. Walaupun akan ada lebih banyak perkara yang membuat anda marah, tetapi 90% lelaki mengakui bahawa ini menjengkelkan mereka.

Tidak terangkan keinginan

89% lelaki mengakui bahawa tingkahlaku ini sangat mereka dihindari. Wanita berkemungkinan mengharapkan pasangan mereka menjadi intuitif, memahami segala teka-teki terutamanya dalam hubungan jangka panjang.

Hindari hubungan bersama

Survei menunjukkan bahawa kelakuan ini mengganggu 88% lelaki. Lelaki cenderung mempunyai pemacu keinginan nafsu yang lebih tinggi daripada wanita, tetapi sebenarnya hubungan cinta adalah tentang bagaimana keperluan kedua-duanya dapat dipenuhi.

Memerlukan jaminan berterusan

Seorang lelaki terus-menerus mesti sentiasa membuat pasangannya rasa yakin sangat menjengkelkan untuk dilakukan. 87% lelaki yang ditinjau berkata mereka tidak tahu apa yang hendak dikatakan untuk membuat pasangan mereka rasa selamat.

Takut dengan ketinggian

Ada wanita yang obses dengan ketinggian pasangan mereka, tetapi kelakuan ini juga menunjukkan rasa tidak selesa. Lelaki menganggap kelakuan ini sebagai sesuatu yang menyusahkan mereka.

Mahu berkongsi makanan di restoran

Wanita mungkin mahu berkongsi makanan kerana mereka fikir bahawa kelakuan ini dapat menjimatkan perbelanjaan. Malangnya, bukan dengan lelaki.

Bertanya tentang banyak perkara

Ia juga boleh membuat lelaki curang. Jadi, adakah sehingga sekarang anda masih melakukan perkara-perkara yang boleh membuat pasangan berlaku curang?

The post Perkara Yang Wanita Lakukan Yang Dijamin Buat Lelaki Berlaku Curang appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2JAi0fw

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.