Hi! Welcome Back and Stay Tune! Cara Tangkap Basah Pasangan Yang Dicurigai Curang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Cara Tangkap Basah Pasangan Yang Dicurigai Curang

Adalah sukar untuk memastikan kesetiaan dan keromatikan seseorang kepada pasangan yang telah dipupuk. Pasangan yang belasan atau berpuluh-puluh tahun bersama tidak kebal dengan kehadiran orang ketiga, yang membuat pasangan curang.

Malah, godaan itu tidak dapat dijangka dan boleh datang dari mana-mana saja. Sebagai pasangan, sudah tentu kita sebagai wanita atau baik lelaki mempunyai naluri atau perasaan sendiri ketika pasangan kita menunjukkan sifat curang.

Pastinya kita untuk menuduhnya tanpa bukti? Bagaimana untuk menangkap basah pasangan yang curang? Memuat artikel di laman Yorkfeed, Sabtu (21/4/2018) berikut aliffchannel.com kongsikan tujuh cara yang anda boleh berlatih untuk menangkap kecurangan pasangan.

Semak telefon

Cara pertama serta cara yang paling klasik adalah untuk menyemak telefon pasangan. Kerana, telefon adalah alat komunikasi peribadi yang selalu digunakan setiap waktu.

Orang yang curang dikatakan memberi perhatian lebih kepada telefonnya daripada orang yang tidak curang. Apabila peluang berada di tangan, semak tek pesanan dengan segera, sejarah mesej sedia ada, panggilan masuk dan sejarah carian di enjin carian Google. Menemui sesuatu yang aneh? Bercakap dengan segera dengan pasangan anda!

Mata dan telinga jadi sensitif

Jadikan telinga dan mata anda lebih sensitif dari sebelumnya. Cara terbaik untuk membuktikan kecurigaan anda adalah untuk terus meningkatkan kesedaran, memasang telinga dan mata anda agar lebih sensitif terhadap sebarang perubahan dalam pasangan. Sebagai contoh, tiba-tiba dia kini begitu gemar bersolek, atau meminta lebih banyak masa untuk menghabiskan masa untuk bersendirian.

Semak sejarah pelayar internet

Satu cara mudah untuk mencari bukti pasangan mempunyai hubungan sulit adalah menyemak sejarah dalam pelayarnya di internet. Selepas pasangan menggunakan PC atau komputer riba berjam-jam, segera semak sejarah pelayar internet.

Tahukah anda? Bukti kecurangan sering ditemui melalui jejak digital? Biasanya orang yang curang suka mencari tempat untuk curang atau membeli barang yang ingin diberikan kepada pasangan curangnya itu. Apabila anda menemui sesuatu, screenshot dengan serta-merta, kemudian simpan sebagai bukti.

Night recorder

Kisah curang biasanya berlaku lebih banyak pada waktu malam, dan kebanyakan masa di mana kita sedang tidur. Malah kajian mengatakan, orang yang mempunyai hubungan istimewa mempunyai masa yang tetap khusus tepat apabila pasangannya tidur dengan nyenyak, ini adalah masa yang tepat untuk dia menghubungi pasangan curangnya.

Oleh itu, pasang perakam atau perakam malam yang biasanya digunakan untuk merakam jejak pola tidur dan semua perkara yang berkaitan dengan aktiviti tidur, juga dapat digunakan untuk melihat adakah pasangan mempunyai corak unik pada waktu tertentu setiap malam, jika ya maka segera cari tahu apa pasangan anda bangun pada jam tertentu setiap malam.

Kamera tersembunyi

Cara klasik ini agak mencabar untuk dilakukan sebenarnya. Tetapi tidak pernah menyakitkan untuk mencuba bukan? Kamera tersembunyi kini boleh dibeli secara di kedai-kedai, juga boleh didapati dengan cara dalam talian. Anda hanya perlu pastikan kamera tersembunyi bersaiz kecil dan boleh diletakkan di tempat atau lokasi yang tidak kelihatan oleh mata, tetapi pada masa yang sama juga harus menunjukkan sebarang pergerakan apa-apa kejadian yang berlaku di dalam bilik atau tempat (tempat atau bilik di mana pasangan menghabiskan banyak masa setiap hari).

Disyorkan anda membeli dan memasang lebih daripada satu buah, kemudian arahkan orang yang pakar untuk memasangnya apabila pasangan tiada di rumah.

The post Cara Tangkap Basah Pasangan Yang Dicurigai Curang appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2r6GeXV

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.