Hi! Welcome Back and Stay Tune! Smartphone Honor 8 Pro Dijangka Akan Diumumkan Di MWC2017 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Smartphone Honor 8 Pro Dijangka Akan Diumumkan Di MWC2017

Honor 8 Pro

Seperti juga jenama-jenama telefon pintar yang lain, Honor juga tidak ketinggalan dalam mengambil bahagian pada acara MWC2017 yang akan berlansung tidak lama lagi bagi memperkenalkan keluaran smartphone baru dari mereka. Pada MWC2017 kali ini Honor dijangka akan hadir dengan smartphone perdana iaitu Honor 8 Pro.

Menurut sumber, Honor 8 Pro merupakan model antarabangsa yang sebelum ini dikenali sebagai Honor V9 yang akan diumumkan di pasaran China pada 21 Febuari ini. Ia merupakan variasi kepada Honor 8 dan juga Honor 8 Lite dengan spesifikasi yang telah ditingkatkan.

Dari segi spesifikasi, Honor 8 Pro hadir dengan skrin sebesar 5.7 inci pada resolusi Quad-HD (1440 x 2560 pixels). Peranti ini juga dijalankan dengan platform terbaru Android 7.0 Nougat beserta 6 GB RAM serta ruangan memori sehingga 128 GB.

Honor v9Gambar Smartphone Honor V9 yang tertiris sebelum ini

Untuk kamera, Honor 8 Pro akan dimuatkan dengan Dual 12 Megapixel kamera dan juga 8 Megapixel untuk lensa selfie. Lain-lain spesifikasi termasuk pengimbas cap jari dan bateri 3900 mAh.

Untuk rekaanya sudah tentu kelihatan seperti model Honor V9 yang tertiris sebelum ini. Menurut sumber juga peranti ini akan dipasarkan sekitar bulan March.

Sumber : GSMArena

The post Smartphone Honor 8 Pro Dijangka Akan Diumumkan Di MWC2017 appeared first on Mesra Mobile.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2l0j8j6



✍ Sumber : ☕ Mesra Mobile


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.