Hi! Welcome Back and Stay Tune! Supercell Mungkin Tidak Melancarkan Permainan Baru Pada Tahun Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Supercell Mungkin Tidak Melancarkan Permainan Baru Pada Tahun Ini

Supercell merupakan salah satu nama yang tidak asing bagi para peminat permua (permainan mudah-alih). Mereka sedia popular untuk permainan Clash of Clans dan Clash Royale, selain telah diambil-alih oleh Tencent dari China pada tahun lepas.

Disamping pengambil-alihan, Supercell dilihat terus menjana pendapatan yang tinggi pada tahun lepas walaupun mendapat persaingan sengit daripada permainan seperti Pokemon Go dan lain-lain.

Kini, untuk tahun ini, semestinya ramai yang menantikan permainan baru daripada Supercell.

Menurut Reuters, Supercell mungkin mencuba permainan baru kelak pada tahun ini di beberapa buah negara terpilih – tetapi mereka masih tiada perancangan penuh untuknya buat masa ini.

Sekiranya benar, mungkin kita tidak akan melihat permainan baru dilancarkan sepenuhnya pada tahun ini dan perlu menantikan tahun 2018 untuk melihat permua terbaru daripada Supercell. Apa pun, mungkin Supercell akan lebih memfokuskan kepada ciri-ciri tambahan pada permainan sedia-ada, selain mengambil sedikit masa sebelum hadir dengan permua popular seterusnya.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2kOxYXp



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.