Hi! Welcome Back and Stay Tune! YouTube Akan Menamatkan Iklan 30 Saat Yang Tidak Boleh Dilangkaui Pada 2018 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

YouTube Akan Menamatkan Iklan 30 Saat Yang Tidak Boleh Dilangkaui Pada 2018

Pada YouTube, salah satu jenis iklan yang dibenci ramai pengguna adalah iklan yang dimainkan pada permulaan atau pertengahan video – sepanjang sekitar 30 saat, dan tidak boleh dilangkaui. Menariknya, kini ia diketahui yang mana YouTube akan menamatkan sokongan untuk pengiklanan tersebut.

Dengan menamatkan sokongan pengiklanan ini, ia sekaligus akan memberikan pengalaman yang baik kepada pengguna dan juga kepada pengiklan. Perubahan ini dijangka akan dilakukan oleh YouTube bermula tahun hadapan.

Sebagai ganti untuk iklan 30 saat yang tidak boleh dilangkaui berkenaan, YouTube sebaliknya akan lebih mempromosikan iklan 6 saat dengan format sama. YouTube juga akan kekal menawarkan format iklan video pada tempoh masa yang lebih lama, tetapi dengan kebolehan boleh melangkauinya.

Langkah ini juga mungkin merupakan salah satu persediaan pihak YouTube dalam bersedia untuk “berperang” dengan Facebook – yang turut mula memfokuskan kepada arena video akhir-akhir ini.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2l0riYI



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.