Hi! Welcome Back and Stay Tune! Emma Maembong Sambut Hari Jadi Kamal Di Hospital - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Emma Maembong Sambut Hari Jadi Kamal Di Hospital

Baru-baru ini Emma Maembong jatuh sakit dan telah dimasukkan ke hospital.

Menariknya dalam tempoh Emma dimasukkan ke wad, bekas Hero Remaja iaitu Kamal Adli ada menemaninya. Buah hati pengarang jantung sakit, mestilah Kamal kena jaga.

Walau bagaimanapun, dalam sakit-sakit Emma tu pun sempat lagi Emma gigihkan diri buat kejutan untuk kekasih hatinya, sambut ulang tahun hari kelahiran Kamal.

“Happy birthday Kamal Adli, sorry on your birthday kena jaga saya dekat hospital pula.

“Nampak sangat muka tak cukup tidur. Walaun tak berapa sihat, gigih saya nak buat kejutan untuk awak dengan kek dan hadiah. Harap awak suka,” coretnya.

Pada masa sama juga di akaun Kamal Adli pula memuat naik gambar ketika menjaga Emma dan kapsyen berharap kekasihnya itu cepat sembuh. Ada juga yang mendoakan agar pasangan ini lekas berkahwin. Habis dah sweet sangat, kahwin sajalah cepat ya tak.

“Ya Allah kau sihatkanlah cepat gadis baik ini. Kuatkan semangat dia ya.

“Harap yang baca ini doa yang baik-baik dan pelihara kesihatan Emma Maembong ya.

“Sakit-sakit pun cantik,” tulis Kamal.

Sementara menerima ‘likes’ dalam puluhan ribu peminat masing-masing. Tidak kurang juga di ruang komen masing-masing. Dihujani dan dibanjiri dengan doa selamat buat Emma supaya cepat sembuh.

Natalia James: Semoga cepat sembuh. Emma dan Kamal, kahwin sajalah.

Ate: Syafakillah kak Emma

Fara: Amin, kak Emma Maembong yang lawa suka tengok akak berlakon, manja sangat.

Mr Azarul Mohd: Macam pinang di belah dua, tunggu apa lagi Cik Emma dan Kamal.

Izzani: Selamat menyambut hari jadi abang Kamal, buat kak Emma semoga cepat sembuh.

The post Emma Maembong Sambut Hari Jadi Kamal Di Hospital appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2ob8qK2

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.