Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pengasuh Bayi Di Siasat Mengikut Seksyen 302 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pengasuh Bayi Di Siasat Mengikut Seksyen 302

Pengasuh Bayi Di Siasat Mengikut Seksyen 302|Polis klasifikasi kes kematian bayi lelaki yang meninggal dunia selepas tidak sedarkan diri ketika dalam jagaan pengasuh di Taman Meru, semalam sebagai kes bunuh.

Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Sum Chang Keong berkata, setakat ini kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan pengasuh bayi berkenaan kini direman tujuh hari bagi membantu siasatan.
Menurutnya, hasil bedah siasat yang dijalankan di Jabatan Forensik Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) petang semalam mendapati punca kematian adalah akibat kecederaan di kepala mangsa.

“Suspek wanita berusia 36 tahun yang juga pengasuh bayi berkenaan ditahan semalam sebelum polis dapat perintah reman tujuh hari bermula hari ini.

“Hasil bedah siasat mendapati ada unsur jenayah terhadap mangsa iaitu pendarahan dalam kepala dipercayai akibat dipukul atau hentak dengan objek keras,” katanya dalam sidang media di sini hari ini.

Harian Metro hari ini melaporkan hasrat suami isteri menyambut ulang tahun kelahiran mereka yang ke-30 bersama anak sulung tidak kesampaian apabila bayi lelaki pasangan itu meninggal dunia selepas hampir 24 jam bertarung nyawa akibat tidak sedarkan diri ketika berada dalam jagaan pengasuh di sebuah rumah di Taman Meru, di sini, kelmarin.

Muhammad Syahmi Naufal Muhammad Adam Tham, lapan bulan disahkan meninggal dunia ketika mendapatkan rawatan di Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) pada 6.21 pagi semalam.

Ibunya, Robaah Kamaruddin, 30, berkata, dia menerima panggilan telefon daripada pengasuh pada 11 pagi Rabu yang memaklumkan anaknya dalam keadaan lemah.

Dia dan suami Muhammad Adam Tham Abdullah, 30, bergegas ke rumah pengasuh itu yang terleak berhampiran tempat kerja mereka.

Menurutnya, dia dan suami bekerja di Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) di Meru Raya dan menghantar Naufal ke rumah pengasuh berkenaan pada 7 pagi setiap hari sejak Januari lalu.

The post Pengasuh Bayi Di Siasat Mengikut Seksyen 302 appeared first on Eberita.org.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pLdLaM

✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.