Hi! Welcome Back and Stay Tune! Polis Koperal & Lans Koperal Ditahan Samun Buruh - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Polis Koperal & Lans Koperal Ditahan Samun Buruh

Polis Koperal & Lans Koperal Ditahan Samun Buruh|Dua anggota polis ma­sing-masing berpangkat koperal dan lans koperal serta seorang lelaki diberkas selepas menyamun seorang buruh yang bermalam di sebuah hotel di Jalan Sri Cemerlang di sini baru-baru ini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 5 pagi itu, mangsa yang berusia 23 tahun telah disamun oleh ketiga-tiga suspek yang melarikan wang tunai berjumlah RM2,000 termasuk sebuah telefon bimbit.

Ketua Cawangan Khas Kelantan, Asisten Komisioner Abdul Basir Ahmad berkata, anggota polis dari Balai Polis Badang di sini yang berusia 30-an bersama seorang lagi suspek telah menyerbu ke bilik mangsa dan membawanya ke suatu lokasi tidak jauh dari hotel.

“Berdasarkan rakaman televisyen litar tertutup hotel tersebut, kedua-dua anggota polis berkenaan telah membuat pemeriksaan di hotel tersebut sebelum membawa mangsa keluar dari bilik.

“Selepas mereka menyamun, suspek telah menghantar semula mangsa ke hotel terbabit. Mangsa yang bingung selain tidak puas hati dengan tindakan polis tersebut telah membuat laporan polis sehari selepas kejadian berkenaan,” katanya selepas Majlis Serah Terima Tugas Ketua Jabatan Pencegahan Jenayah dan Keselamatan Komuniti Kelantan antara Senior Asisten Komisioner, Ahmad Fadzillah Moha­med dengan Superintendan Sheik Azhar Sheik Omar.

Fadzillah ditukarkan ke Ibu Pejabat Polis Kontinjen Sabah dengan menyandang jawatan yang sama berkuat kuasa 3 Mei depan.

The post Polis Koperal & Lans Koperal Ditahan Samun Buruh appeared first on Eberita.org.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pJ2R2m

✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.