Hi! Welcome Back and Stay Tune! Microsoft Akan Menawarkan Kemaskini Windows Pada Mac Dan September Setiap Tahun - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Microsoft Akan Menawarkan Kemaskini Windows Pada Mac Dan September Setiap Tahun

Microsoft baru sahaja memperkenalkan Windows 10 Creators Update baru-baru ini, dan terkini gergasi perkomputeran berkenaan mengumumkan komitmen mereka untuk kemaskini Windows dua kali setiap tahun, iaitu setiap enam bulan sekali.

Menurut Microsoft, mereka akan menawarkan kemaskini utama Windows pada Mac dan September setiap tahun. Ini bermakna, kemaskini seterusnya akan hadir kepada pengguna Windows 10 pada bulan September 2017 ini.

Kemaskini ini dilihat akan membuatkan Microsoft menawarkan ia pada masa yang lebih kurang sama dengan kemaskini Office 365 ProPlus. Microsoft juga turut mengatakan setiap kemaskini akan disokong selama 18 bulan lamanya.

Buat masa ini, ciri baru yang akan hadir pada kemaskini Windows seterusnya masih menjadi tanda tanya. Berkemungkinan kita akan melihat sedikit perubahan pada antaramuka sistem operasi berkenaan tidak lama lagi.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pJpl3d

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.