Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sesetengah Huawei P10 Menggunakan Storan Dengan Kelajuan Sedikit Perlahan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sesetengah Huawei P10 Menggunakan Storan Dengan Kelajuan Sedikit Perlahan

Huawei pada Mate 9 tempoh hari telah memperkenalkan storan berasaskan piawaian UFS yang menawarkan kelajuan storan untuk membaca dan menulis yang lebih tinggi berbanding sejumlah peranti biasa. Pengeluar dari China berkenaan juga dijangka melakukan perkara sama pada peranti Huawei P10 mereka, tetapi nampaknya, ia tidak sebegitu.

Melalui perkongsian Richard Yu, CEO Huawei Business Group, Huawei P10 menggunakan gabungan antara storan berasaskan eMMC dan juga UFS. Ini bermakna, terdapat unit Huawei P10 yang menggunakan storan berasaskan eMMC dan ada juga menggunakan UFS. Ini sekaligus akan menawarkan kelajuan membaca dan menulis data yang berbeza antara satu sama lain – dimana jenis UFS akan menawarkan kelajuan lebih tinggi.

Huawei dikatakan melaksanakan perkara ini kerana kekurangan komponen untuk storan, dan membuatkan mereka perlu menggunakan gabungan antara satu sama lain ini. Richard Yu juga mengatakan ia kekal menawarkan pengalaman prestasi yang baik.

Seperti biasa, pengguna umum mungkin tidak akan rasakan perbezaan kelajuan menulis dan membaca pada storan mereka. Walaubagaimanapun, perkara ini mungkin sedikit menimbulkan kurang keselesaan dikalangan pengguna.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2otLvFy

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.