Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hari Bahagia Bertukar Pilu Gara-Gara Makeup Artis - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hari Bahagia Bertukar Pilu Gara-Gara Makeup Artis

Hari Bahagia Bertukar Pilu Gara-Gara Makeup Artis|Hari yang sepatutnya menjadi hari paling bahagia pada pasangan Nurul Hidayah bertukar pilu dan tragis gara-gara Make-Up Artis (MUA).

Nurul hidayah yang berkongsi pengalaman itu dilaman media sosial sejak semalam menyatakan sangat malu dan kecewa dengan hasil make up oleh MUA yang sudah termasuk dalam pakej ditawarkan oleh Wedding Planner.

“Saya ingin meminta maaf jika pada sabtu yang lepas semasa majlis saya, saya hilang kejap disebabkan malu untuk berjumpa sahabat dengan keadaan muka saya.

Dan rasa bertuah dikelilingi sahabat yang sentiasa ada untuk saya dan tacap balik muka saya. Saya tak nak mendedahkan mana-mana pihak cukuplah memberi peringatan supaya pilihlah wedding planner yang terbaik untuk hari bahagia anda nanti.

Ambik yg murah boleh tapi pastikan berkualiti yer. Sekali seumur hidup tu beb. Sedikit kecewa tp semua benda dah lepas .Sekian gambar untuk tatapan sebagai pengajaran.katanya

 

The post Hari Bahagia Bertukar Pilu Gara-Gara Makeup Artis appeared first on Eberita.org.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pL8jBY

✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.