Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tak Payah Pening Kepala Dah Lepas Ni Nak Pilih Pelan Prabayar! ONEXOX Menawarkan Pelan Paling Ringkas dan Boleh Diharap - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tak Payah Pening Kepala Dah Lepas Ni Nak Pilih Pelan Prabayar! ONEXOX Menawarkan Pelan Paling Ringkas dan Boleh Diharap

Ramai yang suka membanding-banding kan telko mana yang paling padu untuk digunakan dalam kehidupan seharian di zaman telefon-tak-lepas-daripada-tangan ni. Kadar panggilan, SMS dan jumlah data internet adalah kunci utama untuk dirisik sebelum membuat keputusan nak pakai telko mana.
Lebih-lebih lagi jumlah data kerana ianya yang sering diperjudikan oleh semua pengguna. Data kurang, data lebih, susah nak kawal, pening ah.
Jadi nak selesai kan macam mana?
Telko ONEXOX terlebih dahulu beat the odds dengan tawaran pakej Season Pass PLUS (SP PLUS) yang baru. Tak payah dah nak risau dengan data lepas ni. Pakej baru yang ditawarkan ni akan menyebabkan pengurusan data lebih efektif sebab data berlebihan boleh dibawa ke cycle data seterusnya! Bukan tu je, baki had panggilan dan SMS pun boleh carry forward sama. Boleh lah kumpul-mengumpul lepas ni macam kumpul duit kawin.

via GIPHY
Sebenarnya pakej ini adalah prepaid, di mana kita kena topup dan langgan pakej-pakej yang ditawarkan. Tetapi ia juga memainkan peranan seperti postpaid dimana pakej akan auto-renew setiap bulan dengan syarat kredit berbaki dalam akaun cukup untuk buat renewal. Kalau tak cukup, hanya topup je sebelum tarikh renewal. Selagi ada kredit, semua benda percuma yang ONEXOX tawarkan tu dapat kita enjoy. Dan lebih bagus lagi, tak susah bila nak handle ONEXOX ni sebab dia bukan sebenarnya-benarnya post-paid, maka tak ada kontrak akan terlibat dalam menikmatinya.
Bukan tu je kepandaian ONEXOX ni. Dengan berkonsepkan ‘kegembiraan boleh diraikan bersama’, data berlebihan yang kita kumpul tu kita boleh share dekat kawan-kawan dan makwe-makwe dengan syarat dia pun pakai ONEXOX. Kalau sesetengah Telco yang lain, sistem sharing ni kadang-kadang terhad kepada keluarga atau pun nombor terpilih. Dengan ONEXOX, strangers pun boleh kita kongsi kot nak buat amal jariah. Nak buat mengurat bermodalkan data pun boleh kalau kena dengan langkah nya.

via GIPHY
Ada 3 pakej yang ditawarkan dengan jumlah data, talktime dan SMS yang berbeza. Ada SP PLUS 30, SP PLUS 50 dan SP PLUS 60. Boleh rujuk rajah di bawah.
Kalau kita tenung dan perhatikan betul-betul, antara 3 pakej plan yang ditawarkan, SP PLUS 50 adalah pakej plan yang paling sesuai untuk setiap lapisan masyarakat. Dengan had internet yang sangat tinggi dan harga yang ngam-ngam dengan jiwa, dah cukup menarik untuk kita semua nikmati. Tak ada la rasa membazir sangat.
Kadang-kadang orang skeptik dengan plan sebegini dan akan mula mempersoalkan kelancaran signal ataupun talian internet. Tapi sebenarnya ONEXOX dah ada 2 juta lebih pengguna. Banyak pengguna, tapi sikit aduan atau pun cerita viral yang melibatkan telko ni. Atau lebih elok lagi, tak ada langsung cerita buruk pasal ONEXOX pernah keluar di kaca-kaca TV dan dalam internet. Punya la underdog.
Maka sekarang boleh la kita berhenti membanding-bandingkan telko mana yang sedap dipakai sebab tak ada telko lain yang boleh kasi carry forward data, talktime dan juga SMS macam ONEXOX. Tinggal lagi nak pilih pakej mana yang menjadi pilihan hati.
Untuk yang dah tak sabar nak melanggan atau bertukar ke ONEXOX, sila ke sini.
Untuk yang telah membuat keputusan yang betul dan melanggani ONEXOX, pilih pakej dan SMS kan kod pakej ke 22111 atau 23388.
Untuk maklumat lebih lanjut, boleh segera ke laman rasmi ONEXOX.


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zKbQHZ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.