Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apple iPhone 7 RED Kini Boleh Dibeli – Maxis, Celcom, Digi Dan UMobile Akan Menawarkannya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apple iPhone 7 RED Kini Boleh Dibeli – Maxis, Celcom, Digi Dan UMobile Akan Menawarkannya

Apple hari ini telah mula menawarkan iPhone 7 dan iPhone 7 Plus dalam pilihan warna merah, atau yang mana dikategorikan dibawah produk RED. Untuk makluman, sebahagian pendapatan daripada jualan produk RED ini akan disumbangkan oleh Apple untuk program kebajikan.

iPhone 7 dan iPhone 7 Plus ini masih mengekalkan pelbagai ciri-ciri sama seperti cip pemprosesan terkini, sokongan kalis air, penggunaan iOS 10 dan sebagainya. Yang membezakannya adalah hanya warna, dimana ia hadir dalam pilihan warna merah. Pengenalannya sahaja telah membuatkan ramai yang jatuh hati dengan warna merah ini – malah ada yang ingin menukar ganti versi Jet Black kepada RED.

Apple iPhone 7 RED

Pengguna tempatan kini telah boleh beli iPhone 7 dan iPhone 7 Plus dibawah RED ini di Malaysia melalui Apple Store Online. Ia hadir dengan saiz storan lebih besar – iaitu dalam pilihan 128GB dan 256GB. Bagi anda yang berminat, boleh membelinya pada harga bermula RM3699 untuk iPhone 7 RED, dan iPhone 7 Plus RED pada harga bermula RM4299. Apple mengatakan pengguna mungkin menerimanya bermula 30 Mac ini di Malaysia.

Selain daripada laman rasmi Apple, ia kelihatan Maxis, Celcom, Digi dan juga U Mobile turut akan menawarkan telefon pintar iPhone 7 dan iPhone 7 Plus dibawah kategori RED ini melalui pelan pascabayar mereka.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nZb0Pc



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!



No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.