Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Kejap, Saya Tanya Nabi Ya” – Respons Adi Putra Ini Buat Hidup Wanita Ini Merana - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Kejap, Saya Tanya Nabi Ya” – Respons Adi Putra Ini Buat Hidup Wanita Ini Merana

Berita penceraian aktor kacak Adi Putra menjadi bualan di dalam industri hiburan tanah air sejak semalam, terumatanya di kalangan warga wartawan yang mahukan kepastian mengenai penceraian aktor ini.

Semalam. Adi Putra menerusi laman Instagram beliau telah memuatnaik gambar kedua-dua orang isterinya dengan status yang memaklumkan penceraian mereka pada umum.

Bagi memohon penjelasan, seorang wanita yang merupakan wartaman daripada suratkhabar Kosmo telah bertindak menghubungi Adi Putra menerusi applikasi Whatsapp bagi mendapatkan kepastian mengenai perkara ini.

Namun, tindakan wanita yang dikenali sebagai Nurul Fadila Awaludin  ini dilihat kurang disenangi oleh Adi Putra yang seterusnya bertindak menyiarkan nombor telefon wartawan hiburan melalui screenshot whatsApp secara terbuka.

Berikutan ini, tindakan Adi yang tidak memadamkan nombor telefonnya seolah-olah mahu membulinya menyebabkan dia dihujani ratusan panggilan dan mesej yang tidak diundang.

Fadila membuat laporan polis di Balai Polis Serdang selepas menerima ratusan panggilan dan mesej berbaur kecaman daripada individu tidak dikenali dipercayai peminat Adi sejak beberapa hari lalu.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2n0yinj

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

r>r>

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.