Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Bukan Dirasuk Hantu, Tetapi..” – Netizen Dedah Punca Sebenar Maid ‘dirasuk’ Hantu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Bukan Dirasuk Hantu, Tetapi..” – Netizen Dedah Punca Sebenar Maid ‘dirasuk’ Hantu

Sebuah rakaman video yang memaparkan aksi seorang wanita yang berkelakuan pelik seolah-olah seperti sedang dirasuk hantu jadi viral di Singapura hari ini.

Berdasarkan video yang dimuat naik, pembantu rumah berkenaan terbongkok-bongkok seperti sedang bercakap dengan ‘seseorang’ di ruang tamu. Namun tiada sesiapa yang kelihatan di rumah itu.

Wanita itu turut dilihat seperti sedang dirasuk oleh makhluk halus dengan kedaan rambutnya yang tidak terurus itu.

Video yang dimuatnaik ke laman page All Singapore Stuff telah menarik minat netizen khususnya daripada republik itu.

Berdasarkan komen-komen yang ditinggalkan, rata-ratanya tidak percaya bahawa wanita itu sedang dirasuk di dalam rakaman itu, sebaliknya, aksi itu dibuat dengan secara bagi menakut-nakutkan majikan beliau.

“Perasan tak dia lakukan perbuatan itu di depan kamera litar tertutup (CCTV)? Dia bukannya melakukan perbuatan itu di tempat yang agak tersorok sedikit. Malah dia tahu di mana hala tuju kamera CCTV dan jelas sekali dia mahu awak melihat apa yang dia lakukan.

“Dia seperti cuba menyampaikan yang dia tidak mahu bekerja dengan awak lagi. Lebih baik awak lepaskan dia. Saya pasti awak tak nak dia racun makanan dan minuman awak di kemudian hari,” kata Justin Chen.

Video yang dimuat naik laman All Singapore Stuff itu telah ditonton 375,000 kali dan dikongsi lebih 6,000 pengguna Facebook.

[embedded content]

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2odgOnM

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

r>r>

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.