Hi! Welcome Back and Stay Tune! 5 Sekeluarga maut disembelih, bayi 2 tahun kritikal - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

5 Sekeluarga maut disembelih, bayi 2 tahun kritikal

 

5 Sekeluarga maut disembelih, bayi 2 tahun kritikal|Pembunuhan tragis yang berjumlah lima sekeluarga di sahkan maut dengan leher di sembelih telah berlaku di medan (melayu deli) kira kira jam 09:00 pagi tadi ahad 9/04/2017

Mangsa adalah.
Irianto (40) suami.
Yani (35) isteri
Naya (14) anak
Gilang Raksono (10) anak
Marni (60) mak martua

Satu bayi berusia 2 tahun kritikal  akibat  mengalami cedera di bagian muka dipercayai di tebas menggunakan parang.

Seperti dikutip dari sumber kejadian itu disedari oleh jiran mangsa (wanita warga emas)  yang curiga tidak mendengar suara seperti biasa di rumah berkanan pagi itu.

Ketika ia cuba membukak pintu,saksi mendapati mayat mayat mangsa sudah berlumuran darah penuh dengan luka tetakan.

Sejurus itu lokasi kejadian menjadi ramai hingga polis yang dimaklumkan atas kejadian terpaksa membuat garis kuning.

Sementara anggota Polis Pelabuhan Belawan dipimpin langsung ketua AKBP Yemi Mandagi sampai ke lokasi untuk melakukan penyiasatan kira kira jam 10.00

Ketua kampung setempat Budiono berkata,keluarga mangsa adalah keluarga yang mesra dan tidak diketahui memiliki dendam atau masalah dengan orang lain.

Dari maklumat yang disumbangkan  beberapa warga besar kemungkinan kes adalah bunuh dan rompak hal itu dikuatkan dengan adanya beberapa barang berharga hilang dari rumah mangsa.

The post 5 Sekeluarga maut disembelih, bayi 2 tahun kritikal appeared first on Eberita.org.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2ntlutH

✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.