Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pesawat Tergelincir: Lapangan Terbang Sibu Ditutup Sementara - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pesawat Tergelincir: Lapangan Terbang Sibu Ditutup Sementara

KUALA LUMPUR: Lapangan Terbang Sibu kini ditutup buat sementara waktu sehingga 8 malam ini susulan pesawat penerbangan Malaysia Airlines MH2718 tergelincir di lapangan terbang tersebut pada jam 10.17 malam tadi sewaktu hujan lebat.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan Malaysia Airlines di Facebook rasminya, semua penerbangan antara Kuala Lumpur dan Sibu pada hari ini dibatalkan.

“Malaysia Airlines akan menghantar kit pemulihan pesawat dari Kuala Lumpur untuk membawa keluar pesawat B737-800 dari landasan penerbangan.

“Pasukan siasatan pesawat juga dalam perjalanan ke lokasi kejadian. Bagi membolehkan proses pengalihan pesawat itu, Lapangan Terbang Sibu akan ditutup buat sementara waktu hingga 8 malam ini.

“Lantaran itu, Malaysia Airlines membatalkan penerbangan antara Kuala Lumpur dan Sibu pada 9 April 2017,” memetik kenyataan tersebut.

Justeru, penumpang yang terjejas akan ditempatkan menerusi penerbangan seterusnya.

BACA: Pesawat Malaysia Airlines MH2718 tergelincir di lapangan terbang Sibu

Dalam pada itu, Malaysia Airlines sedang membawa keluar bagasi MH2718 dan akan dihantar segera kepada pemilik yang terlibat.

Dalam kejadian itu, kesemua 61 penumpang dan enam anak kapal dalam pesawat jenis Boeing 737-800 tidak mengalami sebarang kecederaan

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pfNTzQ

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.