Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Ada kelapangan kami akan berjumpa’ - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Ada kelapangan kami akan berjumpa’

Penyanyi popular Datuk Siti Nurhaliza berterima kasih kepada orang ramai terutama pengguna laman sosial yang berkongsi video remaja perempuan dipercayai menghidap autism yang ingin berjumpa dengannya.

Video berdurasi 4 minit 5 saat itu memaparkan seorang remaja perempuan mengenakan pakaian berwarna kelabu menyanyikan lagu popular Siti berjudul Biarlah Rahsia mulai tular di Facebook sejak minggu lalu.

Menurut Siti, dia menghargai golongan sebegini dan mendoakan remaja itu berjaya dalam hidup.

“Saya sudah menonton video itu. Terima kasih kerana meminati saya dan sangat menghargai usahanya yang sudi menyanyikan lagu saya.

“Insya Allah jika ada rezeki dan kelapangan kami pasti berjumpa. Saya doakan dia akan berjaya dalam hidup. Ini kerana setiap hamba Allah pasti mempunyai keistimewaan yang tersendiri,” katanya

kepada Harian Metro.

Siti berkata, dia sedaya upaya mencuri waktu bagi meluangkan masa bersama golongan istimewa jika terjumpa di mana-mana acara dihadirinya.

“Memang ramai dalam kalangan insan istimewa yang meminati dan ingin bertemu artis kegemaran mereka.

“Saya menyedari perkara ini dan jika dalam acara yang saya hadiri atau terjumpa di mana-mana, saya akan berusaha mencuri masa untuk melayan dan menghiburkan mereka,” katanya.

Video yang dimuat naik sejak Rabu lalu itu sudah ditonton lebih 222,000 tontonan dan mendapat hampir 300 perkongsian.

Menerusi video sama, remaja perempuan itu juga memuji kecantikan Siti selain memaklumkan dia pengguna produk SimplySiti.

The post ‘Ada kelapangan kami akan berjumpa’ appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oRe9BN

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.